adexo3
۴۴۰۶۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان مخالف بزرگ آمدن دستیار خارجی

مدیرعامل استقلال امیدوار است کاپیتان این تیم بتواند نظر منصوریان برای حضور مربی خارجی را تغییر دهد.

وطن امروز: مدیرعامل استقلال امیدوار است کاپیتان این تیم بتواند نظر منصوریان برای حضور مربی خارجی را تغییر دهد. شرایط استقلال بعد از باخت برابر تراکتورسازی بسیار پیچیده شده است. انتقادات صریح اعضای هیات مدیره در کنار نتایج پرنوسان استقلال و البته نارضایتی هواداران باعث شده مدیران استقلال به دنبال راهکاری برای خروج از بحران باشند. زمانی، عضو هیات مدیره استقلال برای حل مشکل استقلال صحبت از خانه‌تکانی به زبان آورده اما افتخاری گزینه تقویت کادرفنی را اولویت خود می‌داند. مدیرعامل استقلال عقیده دارد اضافه کردن یک مربی خارجی تمرین‌دهنده به کادرفنی آبی‌ها می‌تواند مشکلات این تیم را رفع کند. موضوعی که منصوریان البته روز گذشته در جلسه با افتخاری آن را نپذیرفته و عقیده دارد با این کادر می‌تواند استقلال را به روزهای خوب بازگرداند. مدیرعامل آبی‌ها اما همچنان عقیده دارد منصوریان با یک تغییر در نیمکت خود می‌تواند استقلال را متحول کند و به همین دلیل ماموریت متقاعد کردن منصوریان را برعهده رحمتی گذاشته است. مدیرعامل آبی‌ها در جلسه‌ای حضوری از کاپیتان این تیم خواسته منصوریان را به تقویت کادرفنی با گزینه مربی خارجی متقاعد کند و همچنان امیدوار است تا منصوریان با پذیرش این پیشنهاد تا اندازه زیادی نظر هیات مدیره و هواداران را نسبت به ادامه حضور منصوریان تغییر دهد.

سلطانی‌فر خطاب به منصوریان و افتخاری چه گفت؟

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم استقلال از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت عبور کند و به همراه ۳ نماینده دیگر ایران، نتایج بهتری نسبت به گذشته بگیرند. پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: مسعود سلطانی‌فر در دیدار با سیدرضا افتخاری، مدیرعامل و علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال با اشاره به علاقه‌مندان بی‌شمار ۲ تیم استقلال و پرسپولیس، آنها را سرمایه‌های مهم ورزش و فوتبال کشور دانست. او گفت: امیدوارم استقلال بتواند از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت عبور کند و به همراه ۳ نماینده دیگر ایران، در مرحله نهایی این لیگ نتایج بهتری نسبت به گذشته بگیرند. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آخرین قهرمانی ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: بیش از ۲ دهه از این موفقیت ما گذشته است و به نظرم فوتبال ایران با تجربه چندین دوره لیگ حرفه‌ای، با وجود همه مشکلات و نیازهایی که باشگاه‌های فوتبال دارند، این توان را دارد که دوباره نتایج درخشانی در این رقابت‌ها بگیرد. سلطانی‌فر پس از شنیدن گزارش افتخاری و منصوریان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال، از آنها خواست با قدرت و برنامه کار خود را دنبال و با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنند.

وقتی اظهارات زمانی صدای اعضای تدارکات استقلال را هم درآورد

اعضای تدارکات باشگاه استقلال بابت اظهارات حسن زمانی به علیرضا منصوریان گلایه‌هایی را مطرح کردند. تمرین روز دوشنبه استقلالی‌ها در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد. پیش از این تمرین چند تن از اعضای تدارکات استقلال با رفتن به سمت منصوریان از وی بابت اظهارات حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در رادیو گلایه کردند. زمانی اخیرا گفته بود حاضر است در استقلال تدارکات شود و این مساله با ناراحتی تدارکات استقلال همراه شده است. آنها به منصوریان گفتند مگر ما کار کوچکی می‌کنیم یا کار ما خیلی راحت است که زمانی این صحبت را مطرح کرده است؟ منصوریان هم با شنیدن حرف‌های آنها به این افراد دلداری داد و از آنها خواست این اظهارات را فراموش کنند، چرا که خودش معتقد است تدارکاتچی‌های استقلال در این تیم نقش مهمی دارند. در این تمرین محسن کریمی و میثم مجیدی مانند هفته گذشته غایب بودند. مرور تاکتیک‌های گلزنی بخش اصلی این تمرین بود. نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال به دلیل سفر به مالزی در این تمرین غایب بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج