اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۰۶۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیمئونه: نتیجه، گویای اتفاقات داخل زمین نیست

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست مقابل ویارئال شرکت کرد.

طرفداری: اتلتیکو مادرید ساعتی پیش مقابل ویارئال متحمل شکستی سنگین شد تا حالا خود را در رده نازل ششم ببیند و البته تا حدودی از کورس مدعیان قهرمانی لالیگا نیز خارج شود. دیگو سیمئونه، سرمربی این تیم پس از این شکست به میان خبرنگاران آمد تا به توضیح دلایل این ناکامی بپردازد.

به گزارش as، سیمئونه درباره بازی گفت:

توضیح این نتیجه دشوار است. در نیمه اول ما موقعیت‌های بسیار واضح گلزنی داشتیم. تیکر کوکه، گامیرو، گریزمان، کوریا و ... ویارئال در مقابل دروازه خوش‌شانس بود و ما نبودیم. در تمام بازی نتوانستیم جایگاه مناسب خود را پیدا کنیم. راهی به جز تلاش برای بهبود و پیشرفت پیش روی ما نیست. تمام آن‌چه می‌توانم بگویم این است که نتیجه، اتفاقات درون زمین را نشان نمی‌دهد. ما به خصوص در نیمه اول از بدشانسی رنج بردیم و در حالی که در چندین موقعیت شانس باز کردن دروازه آن‌ها را داشتیم، در اولین فرصت ویارئال، گل خوردیم.

سیمئونه: نتیجه، گویای اتفاقات داخل زمین نیست

نیمه دوم خوب نبودیم و تا پیش از گل سوم سعی کردیم اختلاف را کم کنیم که نشد. دو شکست پیاپی ما را مجبور به کار و تلاش بیشتر می‌کند چون تنها در این صورت است که می‌توانیم به مسیر برگردیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

اوبلاک و تیاگو

مصدومیت اوبلاک بدترین خبر این بازی بود و امیدوارم به اندازه‌ای که به نظر می‌رسید، جدی نباشد. تیاگو نیز از ناحیه زانو احساس درد می‌کرد و تصمیم گرفت درخواست تعویض بدهد تا مشکل جدی‌تری برایش پیش نیاید.

نیمکت ضعیف

نه این گونه نیست. نیمکت تیم مانند همیشه خوب بود. هم گایتان، خیمنز، توماس و... منتهی به زمین فرستادن تورس چیزی را عوض نمی‌کرد و این به معنی ضعیف بودن نیمکت تیم نیست.

رضایت از تیم

من به عملکرد بازیکنانم افتخار می کنم. آن‌ها تا سر حد مرگ دویدند. تلاش بسیار زیادی از خود نشان دادند ولی در گلزنی ناموفق بودند و متاسفانه اینجا فقط تعداد گل‌ها اهمیت دارد و به همین دلیل هم ویارئال را تیم بهتر میدان معرفی می‌کنند. میل به پیشرفت را در چهره آن‌ها می‌بینم و باید هر چه زودتر از این لحظات تلخ عبور کنیم. باید واقعیت را بپذیریم و ضمن تلاش بیشتر، در مقابل دروازه در بازی‌های بعدی بهترعمل کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج