۴۴۱۴۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صمد و صبا گرفتار تب داغ حواشی

صمد مرفاوی مربی کم حاشیه‌ای است که در آرامش نتایج خوبی گرفته است.

ایران ورزشی: صمد مرفاوی مربی کم حاشیه‌ای است که در آرامش نتایج خوبی گرفته است. او پیش از این هم در صبای قم بود و با امکانات و بازیکنانی که صبا داشت توانست نتایج مطلوبی کسب کند. قبل از لیگ شانزدهم مرفاوی دو بار هدایت صبا را برعهده داشته است و کاملا با شرایط و امکانات این تیم آشنا است.

او با همین شناخت و پیشینه هدایت تیمی را برعهده گرفت که فصل گذشته را با جایگاه مناسبی پشت سر گذاشته بود. این آبی پوش سابق به خوبی می‌دانست که می‌تواند با همین بضاعت صبای قم را باز هم در لیگ برتر حفظ کند و جایگاه مناسبی داشته باشد. او بر همین اساس رویارویی با حریفان را استارت زد و تیمش بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و توانست امتیازات خوبی جمع کند اما حالا صبای قم در آستانه نیم‌فصل اول یک قدم تا بحران فاصله دارد. هفته‌های اخیر برای تیمی که خوب نتیجه می‌گرفت، فاجعه بار پیش رفت.

باخت پشت باخت و حذف از جام حذفی حسابی تیم صمد مرفاوی را به هم ریخت. چیزی که شاید هرگز به فکر مرفاوی خطور نمی‌کرد که تیمش به این روز بیفتد. جام حذفی را از دست بدهد و یک قدم تا انتهای جدول فاصله داشته باشد. سرمربی که هدایت استقلال را هم در کارنامه دارد حالا در صبای قم درمانده شده است. او یارای همراهی حواشی این تیم را ندارد.
سرمربی صبا نشان داده که در آرامش بهتر نتیجه می‌گیرد و تا وقتی که صبای قم گرفتار حواشی خود خواسته نشده بود، تیم مرفاوی در لیگ برتر خوب پیش می‌رفت اما از روزی که بازیکنان از کنترل مرفاوی خارج شدند و پیش از آنکه به موفقیت تیم فکر کنند، گرفتار حواشی بی حاصلی شدند، صبای قم با مرفاوی روند نزولی پیدا کرد تا در پایان هفته سیزدهم، این تیم سایه سنگین قعرنشینی را به طور جدی احساس کند.

صمد مرفاوی برعکس سال‌های گذشته حضورش در صبای قم، در این فصل از رقابت مهره‌های باارزشی هم در اختیار دارد که می‌توانند کمک حال او باشند. مهره‌هایی مثل حامد لک، احمد حسن‌زاده، کریم اسلامی، مجید علیاری، وحید علی آبادی، کیوان امرایی، هاشم بیک‌زاده، قاسم دهنوی، میرهانی هاشمی و... که می‌توانند کمک حال این سرمربی باشند اما بسیاری از این بازیکنان نه تنها مرهمی بر درد مرفاوی و صبای قم نیستند، بلکه به جرات می‌توان گفت که صبای قم بیش از حریفان از این بازیکنان ضربه خورد و سرمربی صبای قم هرگز نتوانسته به جهت درگیری برخی از این بازیکنان با حاشیه‌های مختلف، از کمترین ظرفیت‌های تیمش و باشگاه برای پیروزی مقابل حریفان بهره ببرد.

این پایان کار صمد مرفاوی نخواهد بود، چرا که با شرایط حاکم بر باشگاه صبا، این تیم قادر به تغییرات روی نیمکت نخواهد بود اما در صورت ادامه دار شدن روند فعلی حاکم بر تیم صبا، این مربی شاید باز هم، صبای قم را ترک کند. او کار سختی در این هفته از رقابت‌ها خواهد داشت. صبا بعد از آن همه حواشی و شکست سنگین مقابل سپاهان در هفته سیزدهم، در هفته چهاردهم باید به مصاف نفت تهران برود.

صمد مرفاوی باید استارت دوباره کارش را با یک پرسپولیسی بزند، تیمی که خوب نتیجه گرفته و مترصد فرصتی است که دوباره برنده از زمین بیرون برود، به همین جهت نفت تهران یا سکوی پرتاب صبا و صمد خواهد شد یا این تیم حالاحالاها قد راست نخواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج