اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۱۴۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تبریزی: گروه ذوب‌آهن سخت‌ترین گروه است

مرتضی تبریزی که این روزها یکی از بهترین‌های لیگ برتر است،

ایران ورزشی: مرتضی تبریزی که این روزها یکی از بهترین‌های لیگ برتر است، انگیزه زیادی دارد در بازی با پرسپولیس هم گل بزند. تبریزی که فکر می‌کند ذوب‌آهن می‌تواند اولین شکست پرسپولیس را رقم بزند، علاوه بر موفقیت تیمش، برای رسیدن به صدر جدول گلزنان تلاش می‌کند. هرچند که او فکر می‌کند تا پایان لیگ زمان زیادی باقی مانده و با توجه به بازی‌های پیش رو، می‌تواند تعداد گل‌هایش را آنقدر بالا ببرد که به آقای گلی هم برسد. تبریزی مهاجم گلزن ذوب‌آهن اصفهان، در مورد شرایط تیمش برای بازی با پرسپولیس، گلزنی‌هایش، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و... صحبت می‌‌کند.

این هفته بازی سختی مقابل پرسپولیس دارید، این بازی را چطور می‌بینید؟

بله ما بازی خیلی سختی مقابل پرسپولیس داریم اما باتوجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم به دنبال این هستیم که اولین شکست پرسپولیس را رقم بزنیم.

قبل از بازی هفته گذشته هم اعضای تیم پدیده می‌گفتند می‌خواهند اولین شکست پرسپولیس را رقم بزنند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه شکست هم خوردند.

شرایط ما فرق دارد. البته پدیده هم خیلی خوب بازی کرد اما به هر حال ما باتوجه به اینکه میزبان هستیم، صددرصد برای برد به زمین می‌رویم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ان‌شاءا... برنده زمین ما باشیم.

فکر می‌کنی در این بازی هم می‌توانی گل بزنی؟

گل زدن قسمت است. اگر قسمت باشد می‌زنم چون خیلی دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم اما قبل از هر چیز برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم.

ذوب‌آهن در ۴ بازی گذشته ۴ برد پیاپی آورده و ۱۱ گل زده که آمار خیلی خوبی است. فکر می‌کنید این روند را تا کجا ادامه دهید؟

ما وضعیت تیمی خوبی داریم و توانستیم بازی‌های پشت سر هم را ببریم. امیدوارم این روند در بازی حساس با پرسپولیس هم ادامه پیدا کند. بازی با پرسپولیس مهم‌ترین بازی ما است که تلاش می‌کنیم روند بردهای پیاپی‌مان را در این بازی هم ادامه دهیم.

در بازی با ماشین‌سازی تبریز با گلی که زدی توانستی موقتا به صدر جدول گلزنان برسی اما روز بعد ساسان انصاری باز هم گل زد و خود را از دیگر گلزنان جدا کرد. باتوجه به اینکه یک روز در صدر جدول گلزنان قرار داشتی، دعا نکردی انصاری گل نزد تا صدرنشین بمانی؟

همانطور که گفتم گل زدن قسمت است و هر بازیکنی قسمتش باشد می‌تواند بزند. به دعا کردن نیست. به هر حال برای رقابت برای آقای گلی این حرف‌ها زود است چون بازی‌های زیادی مانده که می‌تواند گل‌های زیادی در بر داشته باشد. من هم تلاشم را می‌کنم که گل‌های زیادی بزنم و به موفقیت تیمم کمک کنم.

با هت‌تریکی که در بازی با صنعت‌نفت آبادان داشتی انگار امیدوارتر شدی که به آقای گلی برسی...

درست است اما رقبای من هم هت‌تریک داشتند. در کل رقابت خوبی شده و گل‌های زیبایی به ثمر رسیده.

اما شما تنها بازیکنی هستی که بدون پنالتی ۹ گل زدی.

بله، خدا را شکر من بدون پنالتی به اینجای جدول گلزنان رسیدم که از این مساله خیلی خوشحالم.

کدام گلت را بیشتر دوست داری؟

گل سومی که در بازی با پیکان زدم و باعث شد هت‌تریک کنم. این گل خیلی به من چسبید چون هم زیبا بود و هم باعث شد هت‌تریک کنم.

ظاهرا اولین هت‌تریکت هم بود؟

بله، یک هت‌تریک دوست‌داشتنی و به یاد ماندنی.

در بازی با صنعت‌نفت آبادان هم ظاهرا از مهدی رجب‌زاده به خاطر اینکه به شما پاس نداد گل بزنید ناراحت شدید...

به هر حال چون در کورس آقای گلی بودم دوست داشتم گل بزنم. اتفاقا دقیقه 20 هم یک گل زدم اما داور به اشتباه آفساید گرفت. اگر آن گل حساب می‌شد الان من هم 10 گله بودم. در کل خیلی دوست داشتم گل بزنم اما نشد.

رجب‌زاده بعد از بازی در مصاحبه‌ای که با ایران ورزشی داشت گفته بود شما را ندید وگرنه پاس می‌داد که یکی از گل‌ها را بزنی...

بله، اتفاقا آقامهدی با خودم هم صحبت کرد و گفت من را ندیده. به هر حال این بازی گذشته و تلاش می‌کنیم تیم‌مان به رده‌های بالاتر جدول برسد. ان‌شاءا... من هم در بازی‌های بعدی موقعیت نصیبم می‌شود که گل بزنم.

لیگ قهرمانان آسیا هم قرعه‌کشی شد و ذوب‌آهن با تیم‌های العین امارات، الاهلی عربستان و برنده الجیش قطر و بنیادکار ازبکستان همگروه شده. این گروه را چطور می‌بینی؟

من فکر می‌کنم ما سخت‌ترین گروه را داریم و سخت‌ترین حریفان در گروه ما هستند. مثلا الاهلی امارات که فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته و نایب قهرمان شده، یکی از بهترین‌ها است که می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. البته ما هم ذوب‌آهن هستیم و باتوجه به تجربه و سابقه‌ای که در این رقابت‌ها داریم می‌توانیم باز هم خوب کار کنیم و نماینده خوبی برای ایران باشیم. امیدوارم این فصل ذوب‌آهن بتواند بهتر از گذشته نتیجه بگیرد و به موفقیت برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج