اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۱۶۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ نگران وضعیت لیورپول

تیم فوتبال لیورپول پس از دو بازی بدون برد در رقابت های لیگ برتر انگلیس اکنون به دنبال راهکاری برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم است.

وب سایت نود: در حالیکه یورگن کلوپ چندان تمایلی به خرید بازیکنان در فصل نقل و انتقالات زمستانی ندارد، اما وضعیت فعلی این تیم هم چند مطلوب به نظر نمی رسد و این مربی آلمانی نمی تواند از بازیکنان جوان تیم خود استفاده کند.

لیورپول در دیدار چهارشنبه خود برابر میدلزبورو قادر نیست تا از وجود بازیکنانی نظیر فیلیپه کوتینیو، دنیل استوریج، امره جان استفاده کند، و این در حالیست که این تیم دو بازی قبلی خود را با یک شکست و یک تساوی پشت سر گذاشته است. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول می گوید با وجودی که بازیکنان جوان این تیم وضعیت چندان مطلوبی برای حضور در ترکیب تیم ندارند، اما اصلاً به فکر خرید بازیکن در ژانویه نیست. وی در این باره توضیح داد:

شرایط تیم ما از حد ایده آل بسیار دور است. امره نمی تواند برای ما بازی کند، من دوست دارم از همان بازیکنان جوان تیم استفاده کنم. آنها عملکرد بسیار درخشانی داشتند اما بازی با وستهام بازی نبود که بخواهم از آنها استفاده کنم. البته ما به این بازیکنان اعتماد کامل داریم و از آنها هم بدون شک استفاده خواهیم کرد. وضعیت تیم ایده آل نیست اما در حال حاضر کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم و نمی توانیم چیزی را تغییر دهیم زیرا شما بلافاصله در مورد نقل و انتقالات در ژانویه سئوال می پرسید. اکنون باید کمی آزمون و خطا کنیم. بازیکنان تیم به تمرینات برخواهند گشت و ما در مورد تیم تصمیم گیری خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج