۴۴۲۰۳۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ناراحتی مسئولان پدیده از غیبت استقلالی‌ها

در اقدامی عجیب از سوی باشگاه استقلال هیچ نماینده‌ای در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی با پدیده حاضر نشد که این موضوع ناراحتی مسئولان نماینده شهر مشهد را در پی داشت.

خبرگزاری فارس: جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های استقلال و پدیده خراسان که قرار است فردا برگزار شود امشب با غیبت مسئولان استقلال برگزار شد.

در حالی که نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال و محمدحسین زرندی مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای این باشگاه برای حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی رفته‌اند اما هیچ نماینده‌ای از سوی این باشگاه در جلسه با مسئولان تیم پدیده حاضر نشد تا این موضوع باعث ناراحتی مسئولان تیم پدیده شود.

جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای پدیده در این خصوص گفت:‌ متأسفانه مسئولان باشگاه استقلال به باشگاه پدیده بی‌احترامی کردند چرا که هیچ نماینده‌ای از سوی این باشگاه در جلسه هماهنگی حاضر نشد آن هم در حالی که ما از مشهد خودمان را به این جلسه رساندیم اما از استقلالی‌ها کسی به این جلسه نیامد و این موضوع باعث ناراحتی مجتبی سرآسیایی سرپرست تیم ما شد.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که سرپرست و مدیر رسانة‌ای استقلال در مالزی هستند اما آنها می‌توانستند نماینده‌ای به این جلسه بفرستند همانطور که در بازی قبلی ما مقابل پرسپولیس محمود خوردبین سرپرست و پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به دلیل سفر به مالزی در جلسه غایب بودند اما از سوی این باشگاه نماینده‌ای به جلسه هماهنگی آمد و ما انتظار داشتیم که باشگاه استقلال هم ضمن احترام گذاشته به باشگاه پدیده و مسئولان آن فردی را به نمایندگی از این باشگاه به جلسه هماهنگی بفرستند که متأسفانه اینطور نشد.

تیم پدیده فردا سفیدپوش خواهد بود و استقلالی‌ها با پیراهن‌های همیشگی و آبی خود بازی می‌کنند. این دیدار در ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه در ورزشگاه آزاد برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار اینا همینه
      بشکه آب جدید خریدن وقت نکردن بیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج