اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۲۲۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نوراللهی سرباز نیست

«حضور نوراللهی و عالیشاه در تراکتورسازی به‌عنوان بازیکن سرباز، قطعی نیست.»

«حضور نوراللهی و عالیشاه در تراکتورسازی به‌عنوان بازیکن سرباز، قطعی نیست.» این را مهرعلی باران‌چشمه مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح مطرح کرده و در توضیح آن گفته: «تکمیل فرم‌های مربوط به خدمت سربازی را امید عالیشاه و احمد نوراللهی هنوز انجام نداده‌اند و برای همین نمی‌توان آنها را سرباز تراکتورسازی دانست. این دو بازیکن هنوز خودشان را سرباز نکرده‌اند و هر وقت تکلیف‌شان مشخص شد، تیم بعدی آنها هم معرفی می‌شود. اینکه گفته می‌شود این دو بازیکن به تراکتورسازی پیوسته‌اند، واقعیت ندارد و درباره انتخاب تیم‌های بازیکنان سرباز یک کمیته تصمیم می‌گیرد.»

عالیشاه که هنوز تردید دارد برای ترک پرسپولیس اما شنیده بودیم نوراللهی اقدامات لازم برای سرباز شدنش را انجام داده است. ضمن اینکه پیش‌تر گفته شده بود بازیکنان شاغل در لیگ برتر در صورت فرا رسیدن موعد سربازی‌شان می‌توانند در صورت نیاز تیم نظامی حاضر در لیگ برتر، به آن تیم بروند و در واقع اولویت را دادند به تیم‌های لیگ برتری و در صورتی که تراکتورسازی خواهان نوراللهی باشد، او حتما به این تیم که جدی‌ترین رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی هم هست، می‌پیوندد. احمد نوراللهی اقدامات لازم برای انجام خدمت سربازی را انجام داده و حالا هم منتظر دریافت کد خدمتی خود است تا تیم جدیدش را مشخص کند و البته این تیم نمی‌تواند تیمی جز تراکتورسازی باشد که اتفاقا دنبال یک هافبک دفاعی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس قهرمانه

      چرا نظرم را نگذاشتی شاید طرفدار کیسه هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج