۴۴۳۴۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویلیان جدایی اسکار از چلسی را تایید کرد

هافبک برزیلی چلسی تایید کرد اسکار در رختکن بعد از بازی با کریستال پالاس از هم تیمی‌هایش خداحافظی کرده است تا در ژانویه راهی لیگ چین شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میرور، چلسی در لیگ برتر انگلیس موفق شد با تک گل دیگو کاستا برابر کریستال پالاس به برتری برسد.

آبی‌های لندن در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای دارند و با آنتونیو کونته بار دیگر به روزهای خوبشان بازگشتند. یکی از بازیکنانی که در تفکرات کونته جایی ندارد، اسکار برزیلی است. به دلیل آنکه اسکار زیاد در ترکیب چلسی قرار نمی‌گیرد، صحبت‌های زیادی مبنی بر فروش او صورت گرفته است. اکنون خبرگزاری شانگهای شنهوا، مهر تاییدی به این انتقال زد و اعلام کرد ویلیان نیز پیوستن اسکار به یک تیم چینی را تایید کرده است.

ویلیان در گفت‌وگو با خبرنگاران بعد از بازی چلسی و کریستال پالاس گفت‌: اسکار از چلسی جدا خواهد شد. او در ژانویه به تیم جدیدی خواهد رفت. بعد از بازی با کریستال پالاس در حالی که همه خوشحال بودیم، او به بازیکنان گفت‌ به شانگهای خواهد رفت و از همه بازیکنان هم خداحافظی کرد. او دوست خوب من است. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که او نیز مثل رامیرس در لیگ چین موفق باشد.

اسکار قرار است با مبلغ شگفت انگیز ۶۰ میلیون پوند راهی شانگهای شود که انتقادات زیادی را به همراه داشته است. ویلیان در دفاع از هم تیمی فعلی‌اش گفت‌: عمر یک بازیکن فوتبال در سطح حرفه‌ای بسیار کم است. یک بازیکن فوتبال باید بتواند از بهترین فرصت‌هایی که در اختیارش قرار می‌گیرد، استفاده کند و به خانواده‌اش فکر کند تا بتواند در تیم خوب فوتبال بازی کند. علاوه بر این باید پول خوبی هم پس انداز کند. اسکار عشق پول ندارد. او عاشق فوتبال بازی کردن است و حالا که این فرصت برای او در لیگ چین ایجاد شده است، می‌تواند از آن به نحو احسن استفاده کند.

اسکار، ستاره خط هافبک تیم‌ ‌ملی چلسی در سال ۲۰۱۲ از اینترناسیونال جدا و راهی چلسی شد. او در چلسی بیش از ۲۰۰ بازی در تورنمنت‌های مختلف انجام داد. این هافبک برزیلی در این تعداد بازی موفق شد ۳۵ گل به ثمر برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج