۴۴۴۲۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تاج: جوانگرایی خوبی در داوری اتفاق افتاده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در فوتبال جوانگرایی کردیم و اکنون جوانگرایی خوبی در داوری اتفاق افتاده است.

خبرگزاری میزان: مهدی تاج در حاشیه برگزاری کلاس‌های پیشرفته داوری فیفا اظهار داشت: باید از فریدون اصفهانیان و حسن کامرانی‌فر برای برگزاری این کلاس‌ها تشکر کنم. این اتفاقات و همچنین جوانگرایی صورت گرفته در داوری خوب است. من به جوانگرایی در همه بخش‌ها معتقدم. در فوتبال جوانگرایی کردیم و اکنون جوانگرایی خوبی در داوری اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: چند سالی است کارمان را برای جوانگرایی در لیگ آغاز کرده‌ایم تا دوندگی بیشتر باشد و در نهایت تیم ملی بهتری داشته باشیم. این کار را ۴، ۵ سالی است که شروع کرده‌ایم که خدا را شکر نتیجه داده است. حالا میانگین سنی لیگ به ۲۶ سال رسیده که جای خوشحالی دارد. بین مربیان هم جوانگرایی صورت گرفته و مربیانی مثل علی دایی، عبدالله ویسی، یحیی گل‌محمدی و ... که در چرخه جوانگرایی فوتبال کشور سهم دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: جوانگرایی در فوتبال ساحلی و فوتسال هم صورت گرفته است. تصمیم داریم مربیان را از میان بازیکنان قدیمی انتخاب کنیم. البته در فوتبال ساحلی دو اتفاق خوب می‌افتد که در هفته آینده این موضوع را اعلام می‌کنم.

تاج درباره کلاس داوری پیشرفته خاطرنشان کرد: همه داوران زیر ۳۵ سال هستند که اتفاق خوبی است. ما باید قدردان پیشکسوتان باشیم اما باید کار به جوان‌ترها سپرده شود. این کار در همه جای دنیا رقم می‌خورد که البته کار سخی است. باید همیشه حرکت رو به جلو داشته باشیم. پس از پایان نیم فصل اول قرار است اصفهانیان و کامرانی‌فر با داوران لیگ برتری، جلسه‌ای برگزار کنند و ارزیابی از عملکرد آنها در نیم‌فصل داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به این موضوع که شرایط مالی فدراسیون ایده‌آل نیست، گفت: فقط ۲، ۳ میلیارد از دولت، پول گرفته‌ایم. خدا را شکر با همت و غیرت در همه رده‌های سنی چه در فوتبال و چه فوتسال و چه فوتبال ساحلی در آسیا پیشتاز بودیم. اکنون در داوری هم در آسیا بهترین وضعیت را داشته و ۶ داور و ۹ کمک‌داور الیت داریم. البته باید پیشرفت کنیم چون دیگر کشورها بیکار نمی‌نشینند و آنها هم سیر صعودی را در پیش می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج