اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۴۸۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آذری: تعطیلات نیم فصل معنایی ندارد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی جام حذفی در سرمای منفی ۱۰ درجه، گفت: به ما اعلام کردند نمی‌توانید مسابقات خود را در امارات برگزار کنید.

خبرگزاری مهر: سعید آذری با انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی ذوب آهن با گسترش فولاد در سرمای شدید تبریز، از شرایط آب و هوایی به عنوان تهدیدی برای سلامت بازیکنان یاد کرد و همچنین برنامه ریزی مسابقات را فشرده دانست. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همچنین تاکید کرد که تعطیلات نیم فصل معنایی ندارد و در ادامه از احتمال انتخاب کشور لبنان به عنوان میزبان بازی با تیم های عربستانی نام برد. مشروح گفتگوی آذری با خبرنگار مهر در زیر می آید:

بازی با گسترش در دمای منفی ۱۰ درجه برگزار می‌شود

تیم ما ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) از تهران عازم تبریز خواهد شد و یک جلسه تمرین هم در این شهر برگزار می‌کند. خبرهایی که ما داریم حاکی از این است که هوای تبریز در روز مسابقه بسیار سرد است. ما روز یکشنبه به سازمان لیگ نامه زدیم و اعلام کردیم که دمای هوا در روز بازی با گسترش فولاد منفی ۱۰ درجه است.

سازمان لیگ پاسخ ما را نداد

سلامت بازیکنان هر دو تیم در چنین شرایطی در خطر است که متأسفانه هیچ دقت نظری صورت نگرفت. سازمان لیگ حتی پاسخ نامه ما را نداد. ما درخواست کرده بودیم که بازی یک روز دیگر برگزار شود.

سرما روی کیفیت بازی اثر می گذارد

بزرگترین رقیب ما در این مسابقه سرمای هواست. ما تمهیدات لازم را برای بازی در نظر گرفته‌ بودیم ولی قول می‌دهم سرما روی کیفیت بازی تأثیر بگذارد؛ بخصوص اینکه یک جبهه هوای سرد وارد کشور می‌شود و بارش برف آغاز خواهد شد.

آیا مسئولان از کنار بخاری تکان می خورند؟

چنین مسابقه‌ای با این آب و هوای سرد می‌تواند سلامت بازیکنان را تهدید کند. آیا اگر بازی در سرمای منفی ۱۰ درجه برگزار شود، مسئولان از کنار بخاری تکان می‌خورند؟ حالا تصور کنید بازیکنان چطور می‌خواهند در این آب و هوا به میدان بروند و حتی ممکن است بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی هم بکشد و طولانی‌تر شود.

به فکر همه چیز هستند جز سلامت بازیکنان

شما نگاه کنید لیگ روسیه را جوری برنامه‌ریزی می‌کنند که در سرمای هوا تعطیل می‌شود. اینجا به فکر همه چیز هستند جز سلامت قهرمانان و بازیکنان و سرمایه‌های کشور. اگر یادتان باشد سال گذشته هم قبل از فینال جام حذفی گفته بودم زمین ورزشگاه خرمشهر مناسب نیست اما هیچ‌کس به حرفم گوش نکرد. ولی وقتی استقلالی‌ها زمین را دیدند و اعتراض کردند، با چالش مواجه شدند.

فشار وحشتناکی به تیم ها تحمیل می شود

تنها چیزی که به آن توجه نمی‌شود، حرف کارشناسی است. باید حساب شده و استراتژیک برنامه‌ریزی کرد. نمی‌شود تحت شرایطی مسابقه برگزار کرد. اگر دقت کنید می‌بینید در لیگ هم یک فشردگی ایجاد کرده‌اند که با بازی‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، فشار وحشتناکی روی تیم‌ها تحمیل می‌شود. این قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

بی برنامگی عامل این مشکلات است

من علت تمام این مشکلات را بی‌برنامگی می‌دانم. تمام اینها را می‌شود با برنامه برطرف کرد. ما فصل تابستان را از دست می‌دهیم و در اوج زمستان و سرما روی تیم‌هایمان فشار می‌گذاریم. همین‌طور لیگ خود را یک ماه تعطیل می‌کنیم و همان مسائل باعث ایجاد مشکلاتی در لیگ می‌شود.

تعطیلات نیم فصل معنایی ندارد

برای ما تعطیلات نیم فصل به معنای واقعی وجود ندارد. بعد از آخرین مسابقه در لیگ برتر باید مسابقات پلی‌آف آسیایی برگزار شود و بعد دوباره مسابقات لیگ از بیست و یکم دی ماه شروع می‌شود. با این تفاسیر تعطیلات نیم فصل معنایی ندارد.

احتمال جذب دو بازیکن جدید

تیم ما در نقل و انتقالات نیم فصل تغییرات خاصی ندارد. ممکن است دو بازیکن دیگر به تیم اضافه کنیم ولی آن هم به نظر نهایی مجتبی حسینی سرمربی تیم بستگی دارد. قاسم حدادی‌فر هم که چند ماهی مصدوم بود، پا به توپ شده و من از وی خواستم که برای برگشت عجله نکند.

ممکن است لبنان را انتخاب کنیم

برای میزبانی است نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا کشور عمان را مد نظر داریم. هرچند شنیده‌ام که تیم الهلال هم مسقط را برای بازی با پرسپولیس انتخاب کرده است. به هر حال اگر نتوانیم عمان را انتخاب کنیم، به یکی دیگر از کشورهای همسایه فکر می‌کنیم و ممکن است لبنان را به عنوان زمین خود معرفی کنیم.

انتخاب مالزی اشتباه است

هرکس بخواهد به کشور مالزی برای میزبانی با تیم‌های عربستانی فکر کند، نشان می‌دهد که یا شناخت درستی از مناطق جغرافیایی ندارد و یا نسبت به فوتبال اطلاعاتش کامل است. مالزی با ایران ۸ ساعت اختلاف زمانی دارد و هر تیم ایرانی بخواهد به مالزی برود، دچار مشکل می‌شود بخصوص اینکه این کشور در فصل باران‌های موسمی است و زمین‌های مناسبی هم ندارد. به این ترتیب انتخاب مالزی یک نظر غیرکارشناسی است.

به ما گفتند اجازه برگزاری بازی در امارات را ندارید

نمی‌توانیم کشور امارات را به عنوان میزبان دیدار با تیم‌های عربستانی انتخاب کنیم. از سازمان لیگ به ما اعلام کردند که تحت هیچ شرایطی مسابقات ورزشی را در امارات برگزار نکنیم. باید یک تصمیم خوب بگیریم. مهم این نیست که کجا بازی می‌کنیم، مهم این است که بتوانیم عملکرد خوبی در آسیا داشته باشیم. امیدوارم که تیم استقلال هم بتواند با قدرت تیم السد قطر را شکست بدهد و بتوانیم با چهار تیم از ایران در مرحله گروهی شرکت داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج