adexo3
۴۴۵۱۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترمز برنامه های استقلال کشیده شده است!

درحالی که دو هفته دیگر مجمع استقلال با حضور وزیر ورزش برگزار می شود مسئولان این باشگاه نمی دانند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه کسانی خواهند رفت.

خبرگزاری مهر: دو هفته دیگر مجمع استقلال برگزار خواهد شد، این مجمع با حضور وزیر ورزش برای این تیم بسیار مهم است و تغییرات در همان مجمع استارت می خورد. وقتی به حرف‌های افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال دقت می کنیم متوجه می شویم که خود مدیر عامل هم نمی داند که دو هفته دیگر چه تغییراتی پیش رو خواهد داشت و آیا خودش در استقلال ماندنی است یا نه؟

افتخاری در مورد این مجمع می گوید: همه برنامه ها را معلق نگه داشته ایم. باید ببینیم وزیر به عنوان رئیس مجمع چه تصمیمی در مورد ما خواهد گرفت و آیا تغییرات به هیات مدیره و اضافه شدن چند نفر محدود می شود یا اینکه جابه جایی هایی هم داریم.

نکته مهم در مورد معلق ماندن برنامه های استقلال اما این است که پنجره زمستانی تقریبا باز شده و استقلال اگر بخواهد به قول افتخاری همه برنامه ها را مسکوت نگه دارد، نیم فصل را از دست خواهد داد. اگر این موضوع به تغییرات وسیع هم ختم شود استقلال با وجود نیروهای جدید و نگرش جدید به زمان نیاز دارد.

شاید بهتر باشد که افتخاری نقل و انتقالات را معلق نگه ندارد، هر چند به نظر می رسد با تماس عجیب او با امیر قلعه نویی در مورد سروش رفیعی نمی توان گفت که افتخاری نقل و انتقالات را هم مثل بقیه امور معلق نگه داشته است اما به هر حال وقتی خود مدیر عامل نمی داند که دو هفته بعد در استقلال هست یا نه کار کردن در نقل و انتقالات و دادن تعهدهای جدید کار بسیار سختی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج