اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۵۷۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پایانی کم‌فروغ برای سال بی‌رونق نیمار در بارسلونا

سال ۲۰۱۶ برای مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا در شرایطی به پایان می‌رسد که او در بازی‌های اخیرش برای این تیم آمار جالبی به ثبت نرسانده است.

خبرگزاری تسنیم: با تأیید غیبت نیمار در بازی بارسلونا برابر ارکولس در جام حذفی اسپانیا از سوی لوئیس انریکه، مأموریت این بازیکن برزیلی برای کاتالان‌ها در سال ۲۰۱۶ عملاً به پایان رسید؛ پایانی که برای او چندان درخشان نبوده است.

نیمار که آخرین بازی‌اش برای بارسلونا را در پیروزی ۴ بر یک هفته گذشته آبی‌و‌اناری‌ها در دربی کاتالونیا انجام داد، با احتساب این دیدار، ۹ بازی است که نتوانسته برای مدافع عنوان قهرمانی لالیگا گلزنی کند. در واقع آخرین گلی که نیمار برای بارسلونا زده است، ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) مقابل منچسترسیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود.

در مجموع نیمار ۷۹۶ دقیقه است که نمی‌تواند توپ را از روی خط دروازه رقبا عبور دهد که آماری بسیار نگران کننده برای او محسوب می‌شود. او در دربی کاتالونیا فقط ناظر گلزنی لیونل مسی و لوئیز سوارس بود و نتوانست نام خودش را به فهرست گلزنان آن بازی اضافه کند.

سال ۲۰۱۷ برای نیمار در شرایطی آغاز می‌شود که او در این فصل لالیگا تنها چهار گل و در لیگ قهرمانان هم دو گل به ثمر رسانده است. این در حالی‌ست که او در اولین فصل حضورش در بارسلونا تا همین مقطع ۱۱ گل زده بود آماری که فصل بعد از آن به ۱۴ گل افزایش پیدا کرد و در فصل گذشته هم به ۱۶ گل رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج