adexo3
۴۴۶۵۴۱
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

مقایسه ۱۴ بازی ابتدایی برانکو و منصوریان

تیغ تیز انتقادات از همه طرف به سوی علیرضا منصوریان نشانه رفته است.

آی اسپورت: انتقاد پشت انتقاد و اعتراض پشت اعتراض است که علیه سرمربی جوان استقلال مطرح می شود. به او بابت خریدهایش، بابت نمایش بد تیمش، بابت از دست دادن برتری، بابت نداشتن توان جبران و بابت هزار و یک موضوع دیگر تاخته می شود و باید اعتراف کرد که اکثریت این اعتراض ها هم حقیقت دارد. اما کمی که به عقب برگردیم، می بینیم برانکو ایوانکوویچ هم در ابتدای حضورش روی نیمکت پرسپولیس چنین نتایجی را می گرفت. آمار ثابت می کند منصوریان در ۱۴ بازی ابتدایی حضورش روی نیمکت به مراتب بهتر از برانکو بوده و موید این موضوع هم امتیازات بیشتر و شکست های کمتر است.

شاید تبصره ویژه این مقایسه، بهانه زیبا بازی کردن پرسپولیس برانکو باشد و انبوه موقعیت هایی که این تیم از دست می داد. اولا زیبا بازی کردن حتی یک شرط لازم برای گرفتن امتیاز هم نیست چه رسد به اینکه بخواهیم شرط کافی اش بدانیم. ثانیا استقلال منصوریان هم تیمی است با حضور کاوه رضایی و علی قربانی و بقیه که تخصص بالای شان در از دست دادن موقعیت ها را در همین نیم فصل ثابت کرده اند.

نکته دیگر هم ممکن است بهانه بردن دربی باشد که برانکو انجامش داد. ولی نباید فراموش کرد تیم بدون برد منصوریان هم ترمز تیم بدون باخت برانکو را کشید و دربی را نباخت.

برانکو ایوانکوویچ

برای اولین بار در هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس نشست. آن روز تیم او در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر یک به سپاهان باخت. طی ۵ بازی پایانی آن سال، ۲ برد و ۲ باخت و یک مساوی در کارنامه برانکو ثبت شد. او طی ۹ بازی ابتدایی لیگ پانزدهم هم صاحب ۳ برد، ۲ مساوی و ۴ باخت شد. این یعنی طی ۱۴ بازی اول برانکو، پرسپولیس ۵ بار برنده شد، ۳ بار مساوی کرد و ۶ بار باخت. او در این بازه زمانی، ۱۸ امتیاز گرفت. با حذف ۵ بازی لیگ چهاردهم، برانکو طی ۱۴ بازی اول لیگ قبل صاحب ۵ برد، ۵ باخت و ۴ مساوی شد، ۱۹ امتیاز گرفت و تیم هشتم جدول بود.

علیرضا منصوریان

منصوریان سابقه ۱۴ حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی استقلال را دارد با کارنامه ۵ برد، ۶ مساوی و ۳ باخت. او از این بازیها ۲۱ امتیاز گرفته است که از هر دو حالت محاسبه شده برای برانکو بیشتر است. حضور او و تیمش روی پله هفتم هم نشان می دهد او حتی به لحاظ جدولی هم بهتر از سرمربی پرسپولیس بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زرشک

    • بدون نام

      نویسنده تابلو آبی میزنه ولی جهت اطلاعشون باید به این نکته اشاره کرد که در 5 بازی پشت سرهم داوریها کاری با پرسپوایس کرد که داد وزیر وقت ورزش را هم درآورد اگر داوریهای ناحق نبود پرسپولیس برانکو در ابتدای فصل قبل 15 امتیاز از دست نمی داد و آماری که نویسنده اشاره کرده اینگونه نبود

    • مهدی

      خخخخخخخ
      مقایسه ات ترکوند همه رو از خنده
      یا از فوتبال چیزی نمیدونی یا اینک فک میکنی دیگران چیزی نمیدونن...هههههه

    • بدون نام

      برانکو تیمی را که خودش نبسته بود تحویل گرفته بود ولی منصوریان از اولین بازی با دستچین خودش بازی می کرد.

    • خلاقی

      استدلال بیهوده ای بود از یک طرفدار علی منصوریان

    • بدون نام

      همین دلخوشند به این آمار تو که ما هواداران سکته باید کنیم خواهشا جمعش کن

    • سعید

      چی رو با چی مقایسه میکنی کیسه کش
      چرا ۱۴ بازی اول امسال حساب نمیکنی؟؟

    • وحید

      خداروشکرشماباهمین دلتون خوشه ماپرسپولیسی هستیم تعصب داریم نه مثل شماکه بازی کنان شرط بزارن زمان قدیم فوتبالستهاارزوداشتندبرای یه بارهم شده لباس این دوتیم روبپوشن نه حالاکه دست چپوراستشونونمیدونن شرط میزارن غیرت پرسپولیس افتخار پرسپولیس تیم پرسپولیس پرطرفدارپرسپولیس سلطان آسیا پرسپولیس

    • بدون نام

      سلطلان آسیا پرسپولیس خخخخ,,سلطان آسیا استقلاله بادوقهرمانی,,,سلطان دوم آسیا قشقایی شیراز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج