۴۴۷۰۹۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان سر به بیابان می‌گذارد؟

وقتی قرارداد سه ساله‌ای با استقلال امضا کرد، هرگز فکر نمی‌کرد که بعد از نیم‌فصل، زمزمه‌های اخراجش از استقلال شنیده شود.

روزنامه شهروند: وقتی قرارداد سه ساله‌ای با استقلال امضا کرد، هرگز فکر نمی‌کرد که بعد از نیم‌فصل، زمزمه‌های اخراجش از استقلال شنیده شود. علیرضا منصوریان حتی در روزهایی که تیمش در قعر جدول دست و پا می‌زد هم احتمالا به اخراج فکر نمی‌کرد اما امروز مجبور است اخبار مربوط به مذاکره استقلال با گزینه‌های سرمربیگری‌اش را بخواند. استقلال از ١٤ بازی ٢١ امتیاز گرفته و از جام‌حذفی هم کنار رفته، تعطیلات نیم‌فصل نزدیک است بنابراین؛ این بهترین زمانی است که مربی جدید می‌تواند با بازیکنان استقلال آشنا شود و تیم قدرتمندی را برای نیم‌فصل دوم ببندد.

از ماگات تا کلینزمن

گمانه‌زنی‌ها در زمینه جانشین منصوریان زیاد است اما از فلیکس ماگات، اسکوچیچ و زدنک‌زمن به‌عنوان گزینه‌های اصلی سرمربیگری این تیم یاد می‌شود البته همه چیز در حد حدس و گمان است، هیچ چیز قطعی به نظر نمی‌رسد. با این حال هیأت‌مدیره به‌طورحتم می‌داند که برای جانشینی منصوریان باید مربی بزرگی را به ایران بیاورد وگرنه بسیاری از هواداران، منصوریان را که یک نیم‌فصل با استقلال کار کرده و کاپیتان این تیم بوده را به یک مربی معمولی خارجی ترجیح می‌دهند.

حمایت پیشکسوتان

علیرضا منصوریان علاوه بر سکوها، از حمایت پیشکسوتان استقلال هم برخوردار است و اغلب آنها معتقدند باید به این مربی جوان فرصت داده شود. یدالله اکبری، پرویز برومند،‌هادی طباطبایی و بسیاری از پیشکسوتان این تیم معتقدند تغییر در استقلال در مقطع فعلی به صلاح این تیم نیست و با توجه به حاشیه‌های موجود در استقلال و تغییر و تحولات این تیم، منصوریان حداقل باید یک فصل فرصت داشته باشد تا تیم مورد نظرش را بسازد. حسن روشن دراین‌باره گفت: «من مشکل اصلی را در هیأت‌مدیره می‌بینم و اعتقاد دارم اعضای هیأت‌مدیره با مدیرعامل تفاهم ندارند. اگر تغییرات درستی در استقلال اعمال شود می‌توان امیدوار بود که شرایط تغییر کند».

مدیرعامل تکذیب کرد

دیدار مقابل سپاهان برای منصوریان یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در چند‌سال اخیر است. او در صورت شکست در مقابل این تیم به احتمال فراوان کنار گذاشته می‌شود هرچند که رضا افتخاری مدیرعامل استقلال دراین‌باره گفت: «هیچ مذاکره‎ای از طرف ما با مربیان داخلی و خارجی صورت نگرفته است و علیرضا منصوریان همچنان به‌عنوان سرمربی استقلال فعالیت خواهد کرد». باید دید سرانجام حضور منصوریان در استقلال چه خواهد شد، او چندی پیش گفته بود که اگر از استقلال اخراج شود، سر به بیابان می‌گذارد و مربیگری را رها می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خندوانه ای

      تو رو خدا نرو منصوریان ، تو باید بمونی ، اگه تو بری چه کسی ما رو با این نتایج درخشان بخندونه ؟؟؟!!!!! خنده رو از ما نگیر آفرین

    • بدون نام

      این رو پرتش کنین بیرون ،کاری کرده مسخره عام و خاص بشیم...اگه اینطور پیش بره من دیگه از هر چه هواداری استقلال دست میکشم

    • بدون نام

      نخیرم منصوریان باید بمونه تا نتیجه بگیره مثل اینکه منصوریان پرپولیسیه اگ شما استقلالی هستین...منصوریان هم هوادار استقلال بوده هم کاپیتان هم سرمربی ما تا قطره ی آخر از منصوریان حمایت میکنیم تا بالاخره ب نتیجه برسه پرسپولیس پار برانکو کجا بود تا نیم فصل مگ استقلال سال گذشته قهرمان نیم فصل نشد...؟؟؟پس خواهشن الکی احساسی حرف نزنید به امید موفقیت تیم و مربی محبوبم داش علی منصوریااااااااان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج