اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۸۱۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: بیت‌سعید گفت اهل کوفه نیستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: حسن بیت‌سعید گفت اهل کوفه نیستم و رحیم زهیوی هم با ما خیلی رفیق است. فکر نمی‌کنم این دو بازیکن از جمع ما شوند.

خبرگزاری فارس: سید سیروس پورموسوی در مورد وضعیت مالی باشگاه استقلال خوزستان گفت: روز گذشته یک جلسه برگزار کردیم و طی آن قرارداد مارکو مربی تیم‌مان ثبت شد. ما با آلوویس نانگ به توافق مالی رسیدیم و ظرف امروز یا فردا که تائیدیه مثبت بودن آزمایش این بازیکن به صورت کتبی به دستمان رسید قراردادش را امضاء می‌کنیم، فعلاً به صورت شفاهی به ما اعلام کردند آزمایش نانگ مشکلی نداشته است.

* قرار است یوسفی ۴ میلیارد برایمان پول بگیرد

وی افزود: تمرینات تیم‌ ما از روز چهارشنبه آغاز می‌شود. ما در این مدت سعی کردیم ۲-۳ بازیکن لیگ دسته اولی و لیگ دسته دومی را به تیم‌مان اضافه کنیم و امیدواریم هرچه زودتر پول به باشگاه برسد. یوسفی نماینده مجلس اهواز قرار است برایمان ۴ میلیارد از بانک ملی پول بگیرد تا بتوانیم با بازیکنان تسویه حساب کنیم.

* فقط دو بازیکن از جمع ما جدا می‌شوند

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا بازیکنی قصد دارد با توجه به نگرفتن پول در نیم‌فصل اول و متممی که در اختیارشان است، جدا شوند؟ اظهارداشت: با بازیکنان تیم در این مورد صحبت کرده‌ام که فقط ۲ نفر قصد دارند از جمع ما جدا شوند. جدایی عزت پورقاز و جلال عبدی قطعی است و ما هم با این مسئله موافقت کردیم و گفتیم با کسب اجازه از باشگاه می‌توانند جدا شوند.سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا بازیکنی قصد دارد با توجه به نگرفتن پول در نیم‌فصل اول و متممی که در اختیارشان است، جدا شوند؟ اظهارداشت: با بازیکنان تیم در این مورد صحبت کرده‌ام که فقط ۲ نفر قصد دارند از جمع ما جدا شوند. جدایی عزت پورقاز و جلال عبدی قطعی است و ما هم با این مسئله موافقت کردیم و گفتیم با کسب اجازه از باشگاه می‌توانند جدا شوند.

* برای بازیکنانمان مته به خشخاش نمی‌گذاریم

وی در مورد اینکه آیا باشگاه در خواستی برای صدور رضایتنامه این بازیکنان دارد؟ عنوان کرد: ما پولی از این بازیکنان نمی‌خواهیم چرا که اصلاً به آنها پولی پرداخت نکردیم، فقط از این ۲ نفر خواستیم به ما کمی فرصت بدهند تا بتوانیم از انتقال آنها بهره‌برداری کنیم مثلاً شاید باشگاهی که این ۲ نفر را می‌خواهد در یکی از پست‌ها با ترافیک بازیکن روبرو باشد و مهره آنها بتواند به ما کمک کند و در این بین بازیکنان را جابجا کنیم. در نهایت ما مشکلی با جدایی این ۲ نفر نداریم و آنها در نیم‌فصل اول تعصب خود را نشان دادند یا آنها را ساپورت می‌کنیم و یا اینکه با جدایی آنها مخالفتی نخواهیم کرد به هیچ وجه قصد مته به خشخاش گذاشتن نداریم همانطور که جواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل و سید سیروس پورموسوی قائم مقام باشگاه اعلام کردند این بازیکنان را صادقانه و مثل بچه‌های خودمان دوست داریم، آنها با ما صادقانه رفتار کنند و ما هم باید صادقانه رفتار کنیم. در مقاطعی که مشکل مالی داشتیم به آنها گفتیم کارشان را با قدرت انجام دهند و ما هم به آنها کمک می‌کنیم پس اگر بخواهیم در این مقطع آنها را به زور نگه داریم مطمئناً فقط اسمشان در تیم ما خواهد بود و دیگر انگیزه‌ای نخواهند داشت.

* پیشنهاد رسمی برای پورقاز نرسیده است

پورموسوی در مورد اینکه آیا پورقاز به صورت رسمی خواستار حضور در پرسپولیس شده است، عنوان کرد: هیچ نامه رسمی از طرف باشگاه پرسپولیس و سایر تیم‌ها برای پورقاز نرسیده است. دیروز که با او صحبت می‌کردم می‌گفت تیم آینده‌اش مشخص نیست ولی این طور که از اطرافیان این بازیکن شنیدم ۲-۳ پیشنهاد بسیار خوب دارد که قصد دارد با بررسی بیشتر به جمع‌بندی برسد.

* بیت‌سعید گفت اهل کوفه نیستم

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت حسن بیت‌سعید و رحیم زهیوی عنوان کرد: بیت سعید گفت اهل کوفه نیستم و زهیوی هم با ما ارتباط دوستانه‌ای دارد. فکر نمی‌کنم این دو بازیکن از جمع ما جدا شوند. آنها استقلال خوزستان را دوست دارند و نمی‌توانند از این تیم دل بکنند شاید اگر آنها تیمشان را عوض کنند بتوانند همین قدر خوب کار کنند، ولی آنها به این تیم علاقه دارند. شاید اگر مشکلات مالی تیم حل نشود و آنها در زندگی خانوادگی خود با مشکل روبرو شوند از جمع ما جدا شوند. این بازیکنان ۶ ماه مشکلات مالی را تحمل کرده‌اند و امیدوارم با حل مشکلاتمان این نفرات در تیم بمانند.

* کل بودچه باشگاه ۸/۵ میلیارد است

وی در مورد اینکه آیا این ۴ میلیارد تومان نقش مسکن را دارد و بعد از چند هفته باز هم مشکلات آغاز خواهد شد، تصریح کرد: در کنار این ۴ میلیارد مصوبه‌ای تنظیم شده که گروه ملی هر هفته ۲۰۰ میلیون تومان به باشگاه پول بدهد. ما با همین پول می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم. کل بودجه تیم ما ۸.۵ میلیارد تومان است و آنقدر هزینه نداریم که نیاز به پول بسیار زیادی داشته باشیم. خیلی از باشگاه‌ها از منابع مختلفی پولشان را تأمین می‌کنند اما هزینه‌های ما بسیار پایین است. اگر فدراسیون فوتبال پاداش قهرمانی ما را هم بدهد خیلی از مشکلات ما حل می‌شود. متاسفانه هنوز پاداش قهرمانی فصل قبل پرداخت نشده است.

* پاداش قهرمانی ما را هم ندادند

پورموسوی در مورد اینکه پاداش قهرمانی چقدر است؟ تصریح کرد: مثل اینکه این پاداش حدود ۲ میلیارد است اما اگر یک میلیارد یا ۵۰۰ میلیون هم به دستمان برسد حداقل می‌توانیم ۲-۳ بازیکن را راضی کنیم.

*نیاز به ریکاوری روحی و روانی داریم

وی در مورد اینکه آیا اردوی خاصی در نیم‌فصل در نظر نگرفته اند، عنوان کرد: ما در هفته اول تمریناتمان را در اهواز دنبال می‌کنیم اما امیدواریم در هفته دوم تعطیلات شرایط حضور در یک اردوی داخلی یا خارجی را پیدا کنیم. البته اگر پول به باشگاه برسد ما حاضر هستیم در همین اهواز تمرین کنیم و تیم را به ریکاوری برسانیم.، تیم ما در نیم فصل اول با مشکلات زیادی روبرو شد و از لحاظ روحی بازیکنان فشار زیادی را تحمل کرده‌اند. امیدوارم بتوانیم خودمان را به ریکاوری روحی برسانیم. شما ببینید ما در این شرایط به مشکلات بسیار زیادی داشتیم ۱۸ امتیاز کسب کردیم و مطمئن باشید اگر وضعیتمان بهتر بود الان جایگاه خیلی بهتری داشتیم.

* با این وضعیت به یک حریف عادی تبدیل خواهیم شد

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا قصد جذب بازیکن لیگ برتری دارند، گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم این است که ما قصد جذب بازیکن لیگ برتری را نداریم و پول آن هم موجود نیست. امیدوارم این هفته پول به تیم ما برسد تا بتوانیم بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. ما ۱۵ روز تا شروع مسابقات لیگ فرصت داریم و در این مدت می‌توانیم خودمان را به ریکاوری برسانیم. خیلی فرصت‌سوزی کردیم و اگر نتوانیم ریکاوری کنیم بدون شک به یک حریف عادی در لیگ ایران و آسیا تبدیل خواهیم شد.

* از ۱۷ دی به کلاس مربیگری حرفه‌ای می‌روم

وی در پایان در مورد اینکه آیا برای گرفتن مدرک حرفه‌ای مربی‌گری در کلاس‌های مربی‌گری ثبت‌نام کرده است، عنوان کرد: از ۱۷ دی که کلاس‌های مربی‌گری آغاز می‌شود به تهران می‌آیم تا این دوره را بگذرانم. در این بین کلاس‌ها با دو بازی ما تداخل پیدا کرده که هم کادر قبلی هم مربی جدید برزیلی می‌توانند امور را به خوبی پیش ببرند تا خللی در روند تیم بوجود نیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج