اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۹۱۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۴ ضربی که منصوریان را ابقا کرد

تیم فوتبال استقلال در حالی که می توانست در بازی برابر سپاهان با پیروزی زمین بازی را ترک کند، به سختی با گل دقیقه ۹۳ بهنام برزای با این تیم مساوی کرد.

ورزش سه: استقلال در این بازی بارها دروازه سپاهان را چه قبل از گل این تیم و چه بعد از آن تهدید کرد اما موقعیت هایی که این تیم ایجاد کرد یا به تیر دروازه برخورد کرد و یا با عکس العمل خوب لی الیویرا همراه شد تا کار به ثانیه های پایانی بازی بکشد. در آن ثانیه های پایانی که احتمالا تمام هواداران حاضر در استادیوم نقش جهان منتظر ثبت چهارمین شکست فصل استقلال و احتمالا برکناری منصوریان بودند، تنها ۴ ضربه به توپ سرمربی جوان آبی ها را از خطر اخراج نجات داد، ۴ ضربه ای که از مجید حسینی شروع شد و به بهنام برزای ختم شد.

ضربه اول: در این صحنه مجید حسنیی ۲۰ ساله با توجه به شرایط حساس بازی توپ را به صورت مستقیم به پشت محوطه جریمه سپاهان فرستاد تا شاید مهاجمان این تیم بتوانند کاری انجام بدهند.

4 ضربی که منصوریان را ابقا کرد

ضربه دوم: در این صحنه ضربه بلند مجید حسینی به سر علی قربانی ساییده شد و توپ به سمت راست استقلال رفت، جایی که قرار بود کاوه رضایی در آن کاری بزرگ انجام بدهد.

4 ضربی که منصوریان را ابقا کرد

ضربه سوم: بعد از این که توپ به سمت راست محوطه جریمه سپاهان رفت، کاوه رضایی آماده بود تا کاری بزرگ انجام بدهد، سانتر دقیقه او در دقیقه ۹۳ روی سر بهنام برزای نشست.
4 ضربی که منصوریان را ابقا کرد

ضربه چهارم: آخرین ضربه که منجر به گل استقلال به سپاهان می شود را بهنام برزای روانه دروازه حریف کرد. او در این صحنه توپ را در حالتی نامتعادل با ضربه سر وارد دروازه سپاهان کرد تا حکم بقای منصوریان را امضا کند.
4 ضربی که منصوریان را ابقا کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج