۴۴۹۴۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برزای: من باعث ماندن منصوریان نشدم

در حالی که هفته‌ها برزای سکونشینی را تجربه کرده بود و حتی گفته می‌شد یکی از گزینه‌ها برای خروج از استقلال در نیم‌فصل است اما گل او در بازی مقابل سپاهان باعث شد تا منصوریان هم نفس راحتی بکشد و هم در استقلال به کارش ادامه دهد.

ایران ورزشی: در حالی که هفته‌ها برزای سکونشینی را تجربه کرده بود و حتی گفته می‌شد یکی از گزینه‌ها برای خروج از استقلال در نیم‌فصل است اما گل او در بازی مقابل سپاهان باعث شد تا منصوریان هم نفس راحتی بکشد و هم در استقلال به کارش ادامه دهد. به همین دلیل این روزها می‌گویند برزای حکم ابقا منصوریان را صادر کرده است. برزای که از گل زدن در بازی با سپاهان و جلوگیری از شکست تیمش خوشحال است در مورد گلی که زده اینطور می‌گوید: «نکته مهم بازی این بود که ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم. نکته مهم دیگر این است که بازیکنان ما میل بسیاری برای پیروزی داشتند. این را همیشه باید به یاد داشته باشیم که تا داور سوت پایان را نزده بازی ادامه دارد و می‌توان نتیجه را عوض کرد.»

گفته می‌شود حکم ابقای منصوریان را برای نیم‌فصل دوم امضا کردی. نظرت در ارتباط با این مساله چیست؟ برزای در این ارتباط می‌گوید: «این حرف درستی نیست که من منصوریان را در استقلال نگه داشتم. هیچ کس حق ندارد چنین موضوعی را طرح کند. من همیشه دوست داشتم بازیکن مفیدی برای استقلال باشم. چه از دقیقه یک بازی کنم و چه به عنوان تعویضی بیایم. اینکه گل زدم خدا را شکر می‌کنم. از این بابت خیلی خوشحالم. درباره گلی هم که زدم نتیجه تلاش همه بود و من آن را فقط کامل کردم.»

این بازیکن در مورد فوت هوادار بعد از زدن گلش هم می‌گوید: «زمانی که به سمت فرودگاه اصفهان می‌رفتیم متوجه این موضوع شدم. ما وقتی گل زدیم همه تیم مان خوشحال بود. نه به خاطر اینکه به سپاهان گل زدیم به خاطر اینکه نشان دادیم فوتبال تا دقایق آخر ادامه دارد. به نظر من حتی می‌توانستیم برنده هم بشویم. واقعا پس از شنیدن خبر درگذشت آن هوادار عزیز خیلی ناراحت شده و دچار شوک شدم.»

برزای در مورد اختلاف 10 امتیازی استقلال و پرسپولیس در جدول هم می‌گوید: «اصلا به اینکه چند امتیاز از تیم‌های بالایی عقب هستیم فکر نمی‌کنیم. ما همانطور که سرمربی مان گفته روی نتایج خودمان تمرکز می‌کنیم. اگر دقت کرده باشید سبک بازیمان با سپاهان نسبت به اوایل فصل فرق کرده و این نشان دهنده پیشرفت استقلال است. هواداران باید به استقلال امیدوار باشند. در همین فصل دوم عملکردمان بهتر خواهد شد.»

برزای در مورد شایعه تغییر کادرفنی استقلال هم اینطور می‌گوید: «فکر نمی‌کنم چنین چیزی درست باشد چون شایعه بود. حتی مدیرعامل تیم هم این مطلب را تکذیب کرد. بهترین کار این است که از علیرضا منصوریان حمایت شود چون واقعا زحمات بسیار زیادی برای استقلال می‌کشد.»

به نظر می‌رسد با تغییر رویکرد کادر فنی نسبت به خود در استقلال می‌مانی؟ برزای در پاسخ می‌گوید: «حتما همینطور خواهد بود و در استقلال می‌مانم چون می‌خواهم در نیم‌فصل دوم باز هم با عملکردم باعث موفقیت تیم شوم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج