اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۹۸۶۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس دوباره گرفتار مشکلات مدیریتی می‌شود؟

با وجود حضور نیافتن طاهری در باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم با انتشار پست‌هایی از او حمایت کردند.

خبرگزاری ایسنا: پرسپولیس توانست در فصلی که ثبات بیشتری از همیشه داشت، قهرمان نیم فصل لیگ شانزدهم شود اما این تیم محبوب و پرهوادار هنوز اقدامی برای تقویت تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل نکرده است.

این در حالی است که وضعیت مدیریتی این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. روز گذشته بود که خبر بازنشستگی علی‌اکبر طاهری رسانه‌ای شد و با وجود اعلام بی‌اطلاعی اعضای هیات مدیره از این موضوع، به نظر می‌رسد بحث جدایی طاهری از پرسپولیس جدی باشد.

علی‌اکبر طاهری امروز در اقدامی تامل‌برانگیز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر نشد تا به شایعات جدایی‌اش از این باشگاه دامن بزند. پس از این اتفاق بود که اکثر بازیکنان پرسپولیس در اقدامی هماهنگ، تصویر علی‌اکبر طاهری را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و به نوعی حمایت خود را از سرپرست باشگاه اعلام کردند.

با وجود اینکه پرسپولیس در اسفندماه باید در مصافی سخت به دیدار تیم‌های الهلال عربستان و الریان قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برود، همگان منتظرند که این باشگاه با ثبات مدیریت، قدم‌های موفقی در نقل و انتقالات نیم فصل بردارد و با تقویت تیمش هواداران را برای حضور موفق در نیم فصل دوم لیگ و همین طور لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کند اما به نظر می‌رسد تنش‌هایی که در جریان مدیریت باشگاه پرسپولیس وجود دارد اجازه نداده که این باشگاه همانند سایر باشگاه‌ها در نقل و انتقالات وارد عمل شود.

با همه این تفاسیر انتظار می‌رود هرچه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس مشخص شود. اگر علی‌اکبر طاهری بازنشسته شده است و به لحاظ قانونی نمی‌تواند به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد بهتر است این موضوع رسما از سوی مسئولان هیات مدیره و همین طور مجمع باشگاه اعلام شود و یا اگر قرار است طاهری کنار رفته و شخص دیگری جایگزین شود، بهتر است زودتر این اتفاق رخ بدهد تا باشگاه پرطرفدار تهرانی که این روزها شرایط خوبی هم در جدول دارد، از تلاطم‌های مدیریتی لطمه نبیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا که پرسپولیس شرایط خوبی داره وبااقتدار صدر جدوله وبعد مدتها شانس اول قهرمانی حساب میشه میخوان بااینکارا مانع قهرمانیش بشن دوتا از بازیکنامونو به بهانه سربازی گرفتن وحالا که بیش از پیش به تقویت تیم نیاز هست این بحثارو راه انداختن خب راحت بگین نمیخواین پرسپولیس قهرمان بشه تا ما هوادارا تکلیفمونو بدونیم فقط یه سؤال آیا پرسپولیس به اسم ایران ونمایندگی از ایران تو آسیا شرکت نمیکنه؟دارن با دست خودشون تیمو ضعیف میکنن تا مقابل عربها بخصوص الهلال عربستان بازنده بشیم وشاهد جشن اونا پس از بازی باشیم

    • بدون نام

      اگه پرسپولیس ازبحران مدیریت ضربه بخوره سلطانی فر تاوان سنگینی پس میده ماهوادارای پرسپولیس
      مثل گودرزی نابودش میکنیم این یک هشداره به وزارت ضدورزش!!!!

    • بدون نام

      اگه جرات دارید طاهری رو بردارید ببینید ما چکار میکنیم

    • علیرضا

      چرا با پرسپولیس بدین جالبه تا قبل امسال اصلا بحث بازیکن سرباز نبود تا دیدن تیم جون گرفته بازیکنای خوبه دادن به رقیب حالاهم مدیریت جالبه تمام سران این مملکت صد شغلن یا چهل ساله بازنشستن ولی تمام قانون میشه برا پرسپولیس بس کنین بخدا مردم میفهمن نکنین بعد چند سال این تیم تو همهچی تقریبا خوبه نکنین به بهانه چند شغلی و بازنشستگی گند نزنین خواهشا وزارت ضد ورزش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج