adexo3
۴۵۰۲۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موج حمایت بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس از طاهری

در حالی که اخبار و شایعات مربوط به کنار رفتن طاهری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس پررنگ شده موج تازه‌ای در حمایت از وی در فضای مجازی آغاز شد.

ایران ورزشی: در حالی که اخبار و شایعات مربوط به کنار رفتن طاهری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس پررنگ شده موج تازه‌ای در حمایت از وی در فضای مجازی آغاز شد. جالب اینکه به غیر از صفحات هواداری و بعضا منتسب به لیدرهای تیم، برخی پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس هم بشدت از طاهری حمایت کرده‌اند. در راس پیشکسوتان طاهری، مهرداد میناوند قرار دارد که با متنی بلند بالا از سرپرست باشگاه حمایت و حتی تهدید کرد اگر این شرایط ادامه پیدا کند نام بدخواهان پرسپولیس و پیشکسوتان مخالف را علنی خواهد کرد: «کارنامه هر شخص بیانگر میزان تلاش و کوشش اوست و بهترین معیار برای سنجش و فقضاوت هر ‌فرد است. شاید روزی که مشکلات و حواشی در پرسپولیس بیداد می‌کرد انتخاب دکتر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه خیلی هم به مذاق هواداران خوش نیامد. خود من هم در ابتدا منتقد ایشان بودم اما زمان ثابت کرد که همه ما در اشتباه بودیم.»

مدافع چپ سابق پرسپولیس معتقد

است:« آرامش امروز پرسپولیس و نتایج خوب دو فصل اخیر نشان از مدیریت کم نقص آقای طاهری در پرسپولیس دارد. رضایت حداکثری هواداران از ایشان هم سند دیگری مبنی بر موفقیت ایشان است اما متاسفانه عده‌ای منفعت طلب که از جریان‌های بیرونی خط می‌گیرند قصد دارند تا با ایجاد حواشی خودشان را به میز مدیریتی باشگاه برسانند. عده‌ای که در گذشته هم به پرسپولیس خیانت کرده‌اند. مطمئن باشید اگر به رفتارهای دور از جوانمردی خود ادامه دهند نام خودشان و همینطور بعضی پیشکسوتان حامی آنها را خواهم گفت تا مردم در موردشان قضاوت کنند.»

میناوند ادامه داد:«آقایان اجازه بدهید پرسپولیس به مسیر خودش ادامه دهد. هواداران صاحب اصلی این تیم هستند و از مدیریت فعلی رضایت کامل دارند. ترکیب دکتر طاهری و جناب برانکو بعد از مدت‌ها قلب هواداران سرخ را شاد کرده است پس لطفا به ترکیب تیم برنده دست نزنید.»

این پیشکسوت پرسپولیس همچنین گفته است: «آقای طاهری از اقوام من نیست. فقط به عنوان یک پرسپولیسی وظیفه دارم با مردم صادق باشم و طرف حق را بگیرم. خدا را شاهد می‌گیرم من هم مثل شما یک هوادارام و به دنبال هیچ سود و منفعتی نیستم.»

بعد از حمایت عباس پهلوان ‌فرد نزدیک به حسین هدایتی، ادموند بزیک هم همان متن پهلوان را منتشر و از طاهری حمایت کرد. در شعار مربوط به این پست‌ها ضمن انتشار عکس طاهری آمده: «حمایت تا قیامت» و البته تاکید بر این نکته: «از نام پرسپولیس حمایت می‌کنیم.» اما موضوع به اینجا ختم نشد و علی پروین هم در اینستاگرامش نوشت با رفتن طاهری پرسپولیس ضربه خواهد خورد: «من نمی‌دانم که طاهری واقعا بازنشسته هست یا خیر. فعلا که طاهری سر کارش هست و به کارها رسیدگی می‌کند. فکر می‌کنم پرسپولیس از رفتن او در این مقطع ضربه می‌خورد چون باید بازیکنان جدید جذب کند.» بعد از این پست‌های حمایتی بازیکنان پرسپولیس هم در اقدامی خودجوش از سرپرست باشگاه حمایت کردند. کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، حسین ماهینی، علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی در صفحات مجازی متن‌هایی را در حمایت از طاهری منتشر کرده‌اند که در نوع خود جالب است. ماهینی نوشت: «مرد بی ادعا، زحمتکش و دلسوز پرسپولیس. همه بازیکن‌ها، مربی‌ها و هوادارا پشت سرتن دکتر.» بیرانوند هم با اشاره به قهرمانی نیم‌فصل در تمجید از طاهری نوشت: «باید از مدیریت منظم و خوب دکتر طاهری تشکر ویژه کنم که انصافا در این مدت یار و یاور تیم بودند و از هیچ چیزی برای موفقیت پرسپولیس کم نگذاشتند. مطمئنم با حضور دکتر طاهری هم در لیگ موفق خواهیم شد و هم در آسیا به مراحل بعدی صعود می‌کنیم.»

کمال کامیابی نیا هم گفت: «این آرامشی که الان تیم محبوبمون داره حاصل زحمات آقای طاهریه. امیدوارم حمایت کنن و خواهشی که از وزیر ورزش دارم اینکه باشگاه تازه به آرامش خوبی رسیده و نیاز به حمایت ایشان است.»

فرشاد احمدزاده با انتشارعکسی از خودش همراه با طاهری نوشت: «مرسی که هستی مرد زحمتکش». متن مهدی طارمی هم جالب بود:«تو این مدت جز خوبی چیزی ندیدم ازش. چه زمانی که باشگاه درآمد خوبی داشته چه اوضاع اوکی نبوده. همه جوره پشت تیم و بچه‌ها بود و هست. امیدوارم تو این مسیر پر از موانع و سختی همین راهو ادامه بدی و تا آخر با ما باشی. درود بر دکتر طاهری عزیز.» جالب اینکه محسن مسلمان هم همان عکس و متنی که طارمی در اینستاگرامش منتشر کرده را در صفحه خود قرار داده و زحمت تایپ کردن چند جمله را نکشیده تا همسو با دوست صمیمی‌اش از سرپرست باشگاه حمایت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج