اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۰۳۲۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کنعانی زادگان فصل را از دست داد

جنجالی ترین خرید استقلال در تابستان که پیوستنش از پرسپولیس به رقیب دیرینه سرو صدای زیادی به راه انداخت تا پایان فصل نمی تواند برای این تیم به میدان برود.

ورزش سه: محمد حسین کنعانی زادگان مدافع جوان استقلال بعد از حضور جنجالی در این تیم آن هم با قراردادی که در پرسپولیس داشت تنها چند هفته ابتدایی برای منصوریان به میدان رفت و سپس به دلیل آسیب دیدگی شدید و پارگی رباط صلیبی برای ماه ها خانه نشین شد تا نامش خیلی زود از فهرست نفرات خارج شود.

در حالی که روند بهبودی این مدافع طبق برنامه در حال طی شدن است کنعانی زادگان امیدوار بود نامش در نیم فصل به لیست نفرات اضافه شود تا از اواسط نیم فصل دوم و آغاز لیگ قهرمانان بتواند دوباره برای تیمش جدیدش به میدان برود اما منصوریان با شرایط حاکم بر تیم تصمیم گرفته نام این بازیکن را همچنان از فهرست نفراتش بیرون نگه دارد تا به جای او از بازیکن دیگری استفاده شود.

تصمیمی که باعث می شود تا فصل برای کنعانی زادگان از حالا به اتمام برسد و او تا تابستان به خانه نشینی اش ادامه دهد چون نامش در لیست نفرات استقلال نیست که بتواند برای این تیم بعد از بهبودی بازی کند.البته این مدافع جوان در تلاش است تا سرمربی استقلال را متقاعد کند که از یکی دو ماه دیگر می تواند برای این تیم به میدان برود اما با شرایط حاکم بعید به نظر می رسد منصوریان زیر بار خواسته این بازیکن برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      امیدوارم هرچی زودتر خوب بشه و خدا سلامتی بده ولی غرور و تکبر خیلی بده و آدم رو زمین میزنه اول فصل وقتی پرسپولیس حاضر نشد باهاش قرارداد میلیاردی ببنده رفت استقلال و گفت کاری می‌کنم که پرسپولیس هزار بار حسرتم رو بخوره بعدش که دوتا بازی پشت‌هم اشتباهش باعث گل خوردن استقلال و مصدومیت خودش شد

    • بدون نام

      خدای پرسپولیسیها بود آخی دلم خنک شد

    • reza

      یعنی آه پرسپولیسیها گرفتش!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج