adexo3
۴۵۲۴۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عبور از آندو و دعوت از صدرنشینان جدول گلزنان؛

درباره لیست جدید کی‌روش

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز لیست جدید تیم ملی را اعلام کرد.

وبسایت نود: کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز لیست جدید تیم ملی را اعلام کرد.

این لیست البته به بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران اختصاص دارد و لژیونرها در آن نیستند اما همین لیست ۱۹ نفره هم می تواند حاوی نکات جالبی باشد. این لیست را خط به خط بررسی می کنیم:

دروازه‌بانها: علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری

کارلوس کی روش اعتقاد ویژه ای به بیرانوند دارد و روی او حساب باز کرده است. محمد رضا اخباری و رشید مظاهری هم دو گلری هستند که در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته اند و جزو دروازه بان های قبراق و سرپنجه این روزهای فوتبال ایران هستند. بازی ذوب آهن و تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی هم کیفیت این دو دروازه بان را نشان داد. اما نکته دیگر عدم دعوت کی روش از علیرضا حقیقی بود. دروازه بان فیکس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که حالا بدون تیم و آزاد است. ظاهرا کی روش ترجیح داده که از او دعوت نکند. سوشا مکانی هم دروازه بان دیگری است که کی روش در این اردو او را دعوت نکرد. هر چند خود سوشا در اردوی قبلی اعلام کرده بود طوری عمل می کند که کی روش هر دوره دعوتش کند.

مدافعان: رامین رضاییان، سید جلال حسینی، محمد انصاری، میلاد محمدی، عزت الله پورقاز، وحید محمدزاده

در لیست مدافعان وفعلا در غیاب دو مهره خوب یعنی مرتضی پورعلی گنجی و پژمان منتظری، کی روش وحید محمدزاده مدافع تیم ذوب آهن را که عملکرد خوبی داشت، به تیم ملی دعوت کرده و در حقیقت می شود او را سورپرایز لیست کی روش دانست. البته که ذوب آهن در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و به همین دلیل است که وحید محمدزاده به اردوی تیم ملی دعوت شده است. البته در میان مدافعان این بار سعید آقایی در لیست اولیه کارلوس کی روش نیست و سرمربی تیم ملی در سمت چپ ترجیح داده روی میلاد محمدی و محمد انصاری که هر دو بازیکنان خوب و با انگیزه ای هستند حساب کند.

بازیکنان خط میانی: امید ابراهیمی، کمال کامیابی نیا، احسان حاج صفی، داریوش شجاعیان

همانطور که می بینید آندرانیک تیموریان هم مثل علیرضا حقیقی دعوت نشد تا کی روش رسما از کاپیتان تیم ملی عبور کند. شاید کمتر کسی فکر می کرد که کی روش آندو را قبل از جام جهانی کنار بگذارد اما برای کی روش کیفیت از همه چیز مهم تر است. کارلوس کی روش در دعوت از ملی پوشان در خط هافبک، تغییری نسبت به گذشته نداشته و برای دو هافبک مرکزی اش بازیکن جدیدی را برای محک زدن دعوت نکرده است.

مهاجم ها: مرتضی تبریزی، سروش رفیعی، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی طارمی، ساسان انصاری

جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران حسابی مورد توجه کارلوس کی روش بوده و همانطور که می بینید، ساسان انصاری و مرتضی تبریزی که به ترتیب ۱۲ گل و ۹ گل زده اند، در لیست جدید تیم ملی قرار گرفته اند. احسان پهلوان هم ظاهرا برای وینگر چپ دعوت شده و احتمالا کی روش با پلن جایگزینی او به جای مهدی ترابی مصدوم، بازیکن شوتزن ذوب آهن را به تیم ملی دعوت کرده است. دیگر بازیکنان هم قبلا در لیست کی روش بوده اند و هم سروش رفیعی و هم وحید امیری و مهدی طارمی امسال عملکرد خوبی داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج