adexo3
۴۵۳۱۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز اردوی تیم ملی در هتل المپیک

بازیکن مصدوم و ملی‌پوش استقلال برای بررسی روند درمانی‌اش زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی، در اردوی این تیم حضور یافت.

خبرگزاری تسنیم: اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای آماده‌سازی پیش از دیدارهای دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از امشب (یکشنبه) در هتل المپیک آغاز شد. بازیکنان دعوت شده به اردو ساعت ۱۹:۳۰ خود را به کادرفنی معرفی کردند که در این بین وریا غفوری، مدافع مصدوم و ملی‌پوش استقلال هم در اردو حاضر شد.

غفوری پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود برای بررسی روند درمانی‌اش توسط کادر پزشکی تیم ملی در اردوی این تیم حضور یافت.

کادرفنی تیم ملی ابتدا نام ۱۹ بازیکن را برای حضور در اردو فراخوانده بود که این بازیکنان شامل علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، رامین رضاییان، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، میلاد محمدی، عزت‌الله پورقاز، وحید محمدزاده، امید ابراهیمی، کمال کامیابی‌نیا، احسان حاج‌صفی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، سروش رفیعی، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی طارمی و ساسان انصاری بودند. صبح امروز هم نام مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی رحیم زهیوی، محمد ایرانپوریان و فرزاد حاتمی به صورت جداگانه اعلام شد تا خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند.

اعضای تیم ملی قرار است ساعت 9 صبح فردا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی امارات شوند تا اردوی هشت روزه خود را در باشگاه ایرانیان دبی پشت سر بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج