اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۳۶۴۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بازیکنان استقلال نباید آلت دست دیگران باشند!

هافبک سابق آبی پوشان تهرانی گفت: بهترین تصمیمی که مدیران استقلال در این فصل گرفتند حمایت همه جانبه و قاطعانه از علیرضا منصوریان بود.

خبرگزاری مهر: اصغر طالب نسب در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: این تیم نیم فصل اول را بد شروع کرد و خوب تمام کرد. نقطه روشن استقلال در نیم فصل اول همان بازی با سپاهان بود. دیداری که منصوریان به بازیکنان جوانش اعتماد کرد و پاسخ این اعتماد را هم گرفت.

وی افزود: آنچیزی که از بیرون در خصوص استقلال می‌بینم نشان می‌دهد که جو درونی این تیم شرایط عادی ندارد. دوست ندارم در مورد افراد و درگیری‌هایی که با هم دارند قضاوت کنم چون جای هیچ یک از آنها نیستم. اما امیدوارم دود این اختلافات به چشم هواداران استقلال نرود.

هافبک پیشین استقلال خاطر نشان ساخت: از صحبت‌های منصوریان چنین استنباط می‌شود که در این تیم بازیکنانی هستند که -نا آگاهانه- بازیچه دست دیگرانی شده‌اند که سرنوشت استقلال خیلی برای شان مهم نیست. بازیکنانی که به تیم های استقلال و پرسپولیس می‌رسند قاعدتا باید ضریب هوشی بالایی داشته باشند و از یک فوتبالیست باهوش بعید است که فریب دیگران را بخورد و آلت دست آنها باشد. من امیدوارم که چنین موضوعی اصلا صحت نداشته باشد.

طالب نسب با بهبود توصیف کردن شرایط بازیکنان جوان استقلال گفت: سید حسین حسینی همه پارامترهای بزرگ شدن را دارد و نشان داد می‌تواند دروازه استقلال را سالها بیمه کند. سید مجید حسینی نیز نوید ظهور یک مدافع ششدانگ میانی را برای استقلال داد که قابلیت بازی کردن در پست‌های دیگر مثل دفاع راست و هافبک دفاعی را هم دارد. او نمونه جوان شده ای از پژمان منتظری است. برزای یک پدیده در فوتبال ایران است. او هرگاه برای استقلال بازی کرده موثر بوده و به نظر من مهم ترین گل زندگی ورزشی منصوریان را او زد. اسماعیلی، زکی پور، حقدوست و دیگر جوانان استقلال هم فوق العاده هستند و البته محسن کریمی که می‌تواند به زودی تبدیل به بهترین بازیکن ایران شود.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: به نظرم افتخاری عملکرد خوبی در مدت زمان مدیریتی اش در استقلال داشت. او اقتدار خود را در دو سه برخورد اولش با هیات مدیره استقلال نشان داد و بعد از آن نیز شاهکار مدیریتی‌اش دفاع تمام قد از منصوریان بود. با وجود این که منصوریان انتخاب خودش نبود، اما او خوب پای منصوریان ایستاد و باید دفاع از ثبات در افتخاری را ستود.

وی گفت: البته افتخاری یکبار از ایستادگی پای مربی و دفاع از ثبات در فوتسال نتیجه گرفته است و اگر الان فوتسال ما در جایگاه سوم جام جهانی قرار می‌گیرد و ناظم الشریعه نیز یکی از بهترین مربیان جهان است، نتیجه ایستادن افتخاری پای او بود. به نظر می‌رسد مدیرعامل استقلال این تجربه موفق را در خصوص منصوریان نیز تکرار خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر شرف شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج