اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۴۰۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اونای امری: PSG در اروپا تیم جوانی است

سرمربی پاری سن ژرمن حضور در این تیم را یک چالش بزرگ در زندگی خود دانست و تاکید کرد تیمش در لیگ قهرمانان اروپا بسیار جوان است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، اونای امری که فصل گذشته هدایت سویا را بدست داشت، در تابستان هدایت پاری ‌سن‌ ژرمن را بر عهده گرفت. او تاکنون نتوانسته است انتظارات را در این تیم برآورده کند و فشار زیادی را نیز تحمل می‌کند.

او در گفت‌وگویی که با مارکا داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد. امری ابتدا درباره حضور در پاری سن ژرمن گفت: مربیگری در پاری سن ژرمن چالشی بزرگی برای من به شمار می‌آید. در تیم های لورکا، آلمریا، والنیسا، اسپارتاک مسکو و سویا مربیگری کردم. باید بگویم مربیگری در همه این تیم ها برای من چالش بودند اما پاری ‌سن‌ ژرمن با همه متفاوت است. شرایط در اینجا فرق می‌کند. باید خود را نشان بدهم.

امری ادامه‌ داد: در نیم فصل نخست خوب بودیم. هرچند انتظارات از ما زیاد است اما به تازگی هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده گرفتم. طبیعی است که به زمان نیاز دارم. مربیگری در هر باشگاهی، با باشگاه دیگر متفاوت است. وارد یک تجربه جدید شدم و امیدوارم در آن موفق شوم.

سرمربی اسپانیایی PSG درباره هدف تیمش در فصل جاری گفت‌: پیشرفت تیم مهم‌تر از هر چیزی است. کارهای زیادی در پاری ‌سن‌ ژرمن انجام شده است و همه منتظر ثمره آن هستند. پاری ‌سن‌ ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه جوانی به شمار می‌آید. طبیعی است که برای قهرمانی به زمان نیاز دارد.

امری درباره وضعیت خسه رودریگس، بازیکن پیشین رئال‌ مادرید که در تابستان راهی پاری ‌سن‌ ژرمن شد نیز ‌اضافه کرد: خسه آماده بازی کردن است. او وقتی بازی می کند، من هم خوشحال می شوم. خسه برای درخشش نیاز به اعتماد به نفس دارد. امیدوارم که هر چه‌ سریع‌تر این فاکتور در بازی او به چشم بیاید.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان سخنان خود درباره یولیان دراکسلر که در در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی راهی پاری سن ژرمن شد نیز به صحبت پرداخت و اظهار کرد: او بازیکنی است که می تواند به ما در بازی مستقیم و ضد حملات کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج