adexo3
۴۵۴۴۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گریزمان: دوست ندارم در مورد آینده‌ام سوال شود

مهاجم اتلتیکومادرید که از بودن در این تیم خشنود است تاکید کرد دیگر دوست ندارد در مورد آینده‌اش از او سوال شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، آنتوان گریزمان در مصاحبه اختصاصی با آس درباره فینال‌ لیگ قهرمانان اروپا و یورو ۲۰۱۶، بهترین خاطره‌اش در سال ۲۰۱۶، اتلتیکومادرید و آینده‌اش صحبت کرد.

مهاجم اتلتیکومادرید درباره سال گذشته گفت‌: ۲۰۱۶ سال مهمی برایم بود. از همه مهم‌تر، تولد فرزندم بود و سپس کمک به تیم برای رسیدن به اهدافش. سالی که گذشت، بهترین سال دوران حرفه‌ای فوتبالم بود. امیدوارم بتوانم به این روند ادامه بدهم و بهتر شوم.

گریزمان در ادامه گفت: بهترین خاطره‌ام نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلمان برابر بایرن مونیخ بود. خیلی تحت فشار بودیم و برابر تیمی قدرتمند، متحد بازی کردیم و در نهایت هم پیروز شدیم. بدون شک تلخ‌ترین اتفاق‌ها برای من، از دست دادن دو فینال لیگ قهرمانان و یورو ۲۰۱۶ بود. از این موضوع ناراحت و عصبانی شدم. به اتلتیکو آمدم تا در چنین بازی‌هایی حضور داشته باشم. دو فینال را بازی کردم و تمام تلاش خود را در این دو دیدار به کار بردم. هدفم فتح عناوین برای خودم، باشگاه و هم تیمی‌هایم است. نیازمند کسب جام هستم و برای آن، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم.

مهاجم فرانسوی درباره پنالتی‌ که در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در میلان از دست داد هم اظهار کرد: بیش از یک هفته‌، این پنالتی‌ را به یاد می آوردم. نمی‌توانستم از فکر آن بیرون بیایم چون لحظه کلیدی در آن بازی بود. اگر آن پنالتی‌ را تبدیل به گل می‌کردم، می‌توانستیم فاتح لیگ قهرمانان شویم. خیلی خوب بودیم و بهتر از رئال‌ مادرید بازی کردیم اما نتوانستیم قهرمان شویم. روز ما نبود.

اتلتیکومادرید در لالیگا در شرایط خوبی قرار ندارد. این تیم در جایگاه پنجم جدول رده بندی جای گرفته است اما در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری، در وضعیت خوبی به سر می‌برد. گریزمان در این‌باره هم عنوان کرد: می‌خواهیم برای کسب تمام عناوین تلاش کنیم. درست است از صدر لالیگا خیلی دور شدیم اما هنوز چیزی برایمان تمام نشده است. برای فتح لیگ قهرمانان اروپا، جایی که تیم‌های خیلی خوب و بزرگی حضور دارند، تلاش می‌کنیم.

مهاجم فرانسوی درباره حضورش در اتلتیکو نیز اظهار کرد: از بودن در اتلتیکو خشنودم. از بازی کردن برابر هواداران و از بودن کنار هم‌تیمی‌هایم لذت می‌برم و اینکه دیگو سیمئونه سرمربی تیم من است، افتخار می‌کنم. می‌خواهم تلاش کنم اعتمادی که هواداران به من داشتند بازگردد. می‌خواهم گلزنی کنم تا هواداران از آن لذت ببرند. به همین دلیل دوست ندارم درباره آینده‌ام از من سوال کنند. چنین سوالاتی را نمی‌پسندم چون از بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و گرت بیل پرسیده نمی‌شود که سال آینده در کدام تیم بازی خواهند کرد. از حضور در اتلتیکو خشنودم و از بازی در این تیم لذت می برم. نمی‌خواهم دیگر درباره آینده‌ام از من بپرسند.

گریزمان ۹ هفته‌ در لالیگا گلزنی نکرده است. مهاجم قرمز و سفیدپوشان در این رابطه گفت‌: با وجود اینکه از این موضوع عصبانی هستم اما نگرانش نیستم. مهاجمان گاهی اوقات از هر نقطه‌ای می‌توانند گلزنی کنند اما برخی اوقات توپ در هر شرایطی وارد دروازه نمی‌شود. بالاخره با تلاش و تمرین بیشتر این اتفاق خواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج