adexo3
۴۵۵۰۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

به جای لیست برانکو دارند لیست دیگری را می بندند؟

تکرار یک اتفاق در باشگاه پرسپولیس، از همان ابتدای فصل نقل و انتقالات بود که صدای برانکو به دلیل جذب بازیکنانی که در فهرست او نبودند درآمد.

روزنامه تماشاگران امروز: تکرار یک اتفاق در باشگاه پرسپولیس، از همان ابتدای فصل نقل و انتقالات بود که صدای برانکو به دلیل جذب بازیکنانی که در فهرست او نبودند درآمد. نتیجه اش هم شد نیمکت نشینی خیلی از آنها. حتی بعضی از این بازیکنان به فهرت ۱۸ نفره هم نرسیدند و رامین رضاییان که یکی از مهره های اصلی بود هم به تازگی به ترکیب اصلی بازگشته است.

برانکو نشان داده بازیکنی که در تفکراتش جایی نداشته باشد، نمی تواند در زمین فوتبال برای تیمش بازی کند حتی اگر آسمان به زمین بیاید. او بارها و بارها روی لجاجتش ایستادگی کرد و هرچه آنها گفتند و نوشتند، تصمیم خودش را گرفت و به بازیکنانی نظیر ابراهیم میرزاپور، ستار زارع، محمد علوی و... بازی داد.

این بار هم در پرسپولیس او رفتاری مشابه دارد. برانکو دارد تمام تلاشش را می کند تا بازیکنانی که با نظر او جذب نشده اند در ترکیب ثابت قرار نگیرند. پروفسور البته خوش شانس هم هست که تمیش دارد نتیجه می گیرد و کسی نمی تواند انتقاد زیادی از او بکند. با همه این شرایط سناریو در حال تکرار است و ظاهرا مسئولان باشگاه که در جذب بازیکنان مورد نظر برانکو ناکام بوده اند به لیست دوم ورود کرده اند و دارند بازیکنانی را جذب می کنند که بیشتر مورد توجه خودشان است تا برانکو!

سرمربی پرسپولیس اعلام کرده که فقط یک لیست دارد و بازیکنانی که می خواهد را در آن لیست نوشته است. از اردوی سرخ پوشان خبر می رسد که مسئله این نیست که باشگاه دارد لیست خودش را جذب می کند بلکه آنها به دلیل عدم توانایی در جذب مهره های مورد نظر برانکو به لیست دوم روی آورده اند. مهم ترین مهرم که در سرلیست برانکو قرار داشت سروش رفیعی بود. وضعیت این بازیکن کاملا مشخص است اما گاف اصلی را خود سروش داده.
او که اعلام کرده بود در تاریخ نوزدهم فروردین ماه سرباز شده است با این شرایط باید به فولاد خوزستان برگردد و برای این تیم بازی کند. چون سروش در سال 94 و زمانی که هنوز رقابت های لیگ برتر به اتمام نرسیده بود از این تیم جدا شد. البته او بعدا حرفش را تصحیح کرد و گفت که در روز نوزدهم تیرماه 94 سرباز شده است که در این صورت هنوز خدمت سربازی اش به اتمام نرسیده و احتمال باید در تراکتورسازی بازی کند. رفیعی اگر می خواهد در پرسپولیس بازی کند باید رضایت فولادی ها را جلب کند تا بتواند به پایتخت بیاید.

شجاع خلیل زاده هم دیگر بازیکنی است که برانکو همیشه از او یاد می کند. مدافع مورد علاقه پروفسور که تا پایان فصل با سپاهان قرارداد دارد و اصفهانی ها رسما اعلام کرده اند که به هیچ عنوان این بازیکن را به پرسپولیس نمی دهند. پراهیچ هم شاگرد علی دایی در نفت اتهران است و دایی هم حرف سپاهانی ها را تکرار کرده و داستان آمدن شایان مصلح (بازیکن سپیدرود رشت) هم بستگی به خریدهای ابتدایی برانکو دارد.

ظاهرا برانکو به این جمع بندی رسیده که زمانی مصلح را به خدمت می گیرد که چند بازیکن مطرح و نام دار را جذب کرده باشند. چه اگر این اتفاق نیفتاد او متهم به این نشود که با این همه سر و صدا فقط یک بازیکن لیگ یکی را به تیم آوره است.

نفرات نام برده شده بازیکنانی هستند که در فهرست برانکو برای نیم فصل دورم رقابت های لیگ برتر حضور داشته اند که تا اینجای کار هیچ کدام از آنها جذب تیم نشده اند. این در حالی است که مسئولان باشگاه برای اینکه از قافله عقب نمانند خودشان را وارد مذاکره با بازیکنانی مل بایرامی، نریمان جهان، طیبی و... نکته ای که وجود دارد این است که پرسپولیسی ها سه بازیکن بیشتر نمی توانند بگیرند و اگر این سه بازیکن با نظر باشگاه جذب شوند بعید است که شانسی برای بازی کردن در نیم فصل دوم داشته باشند. بدون شک ماجرای اوکراینی باید برای پرسپولیس ها تجربه شده باشد که برانکو هرگز از آنها در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج