اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۵۳۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آندو بیاید باقری می رود

استقلالی ها در حالی قصد دارند کاپیتان تیم ملی را برای نیم فصل دوم به خدمت بگیرند که این اتفاق می تواند ترافیک پست هافبک دفاعی آبی ها را بیشتر از گذشته کند.

ورزش سه: استقلالی ها در حالی قصد دارند کاپیتان تیم ملی را برای نیم فصل دوم به خدمت بگیرند که این اتفاق می تواند ترافیک پست هافبک دفاعی آبی ها را بیشتر از گذشته کند.
آندرانیک تیموریان دوست دارد سال های آخر فوتبالش را در استقلال پشت سر بگذارد و اتفاقا در این راه علیرضا منصوریان سرمربی آبی ها هم او را کمک می کند چراکه منصوریان اعتقاد دارد این بازیکن می تواند رهبر تیمش در میانه میدان باشد و به کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم کمک کند. البته مدیران ماشین سازی با این انتقال موافق نیستند و آندو تا رضایت نامه نگیرد نمی تواند با استقلال قرارداد امضا کند.

در صورتی که آندو بتواند با استقلال قرارداد امضا کند ترافیک در پست هافبک دفاعی این تیم زیاد می شود، آن هم در شرایطی که منصوریان در بیشتر بازی های این تیم ترجیح داد از سیستم ۲ـ۴ـ۴ لوزی و با یک هافبک دفاعی استفاده کند. استقلال در نیم فصل اول فرشید باقری و امید ابراهیمی را در اختیار داشت، روزبه چشمی برگشته و به نیم فصل دوم می رسد و آندو تیموریان هم می تواند چهارمین هافبک دفاعی تیم پرستاره این فصل استقلال باشد، تیمی که تا این جای کار در نتیجه گیری اصلا موفق نبوده است.

البته به نظر می رسد در صورتی که استقلالی ها بتوانند رضایت آندو تیموریان را برای حضور در این تیم جلب کنند، به احتمال فراوان با فرشید باقری قطع همکاری خواهند کرد تا این بازیکن جوان آینده فوتبالش را در تیم دیگری پیگیری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج