اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۶۷۵۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تمام انتقال‌های جنجالی بین پرسپولیس و تراکتور

انتقال سامان نریمان جهان به پرسپولیس به عنوان بازیکن سابق تراکتورسازی، یاد و خاطره تمام انتقال های جنجالی بین این دو تیم را زنده کرده است.

ورزش سه: نریمان جهان اولین خرید سرخ ها در بازار زمستانی نقل و انتقالات است و باتوجه به حضور او در تیم نه چندان پرطرفدار ماشین سازی، کسی احتمال جنجالی شدن این خرید را نمی داد اما گذشته او سبب رویارویی هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتور در صفحه اینستاگرام سامان شد. این اتفاق در سال های اخیر نیز بارها و بارها روی داده است.
۳ فصل پیش و زمانی که علی دایی سکان هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، انتقال های بزرگی بین تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی انجام شد. سیدمهدی سید صالحی و قاسم دهنوی پرسپولیسی شدند و علی کریمی و کریم انصاری فرد به تبریز رفتند و اتفاقا در اولین هفته از لیگ سیزدهم، سرخ های تهران و تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان دایی با گل سیدصالحی خاتمه یافت.

سیدصالحی پیش از انتقال به پرسپولیس، فصلی رویایی در تراکتور سپری کرده بود و با ثبت 16 گل، نقش بسزایی در موفقیت های آن فصل سرخ های تبریز داشت. به همین دلیل و باتوجه به اوج گیری این بازیکن با پیراهن تراکتورسازی، هواداران این تیم انتظار داشتند او در تبریز بماند. انتقال سیدصالحی به پرسپولیس و گلزنی در دیدار رو در رو سبب خشم تی تی ها شد و آن ها این خشم و عصبانیت را با انتشار بیانیه هایی در شبکه های اجتماعی و وب سایت های هواداری و همچنین باشعارهایی در ورزشگاه نشان دادند.
قرارگیری کریمی و انصاری فرد نیز در لیست مازاد علی دایی باعث شد تا برخی از هواداران پرسپولیس در مقابل سرمربی تیم قرار بگیرند اما باتوجه به خریدهای پر زرق و برق آن زمان، پرسپولیسی ها اکثرا راضی بودند. البته آن ها هنوز هم حسرت از دست دادن کریمی در فصل آخر فوتبالش را می خورند.
در آن فصل کریم انصاری فرد نیز همانند سیدصالحی موفق به گلزنی به تیم سابقش شد، اما خوشحالی بعد از گل نکرد!

در سالی که این ۴ انتقال انجام شد، یک جابجایی کوچک و بی سر و صدا نیز انجام شد که در آینده تبدیل به یکی از انتقال های پرسروصدا و جنجالی چند سال اخیر شد!

فرشاد احمدزاده در 21 سالگی برای گذراندن خدمت سربازی و با نظر مجید جلالی به ترکیب تیم تراکتورسازی اضافه شد و در دو فصل حضورش نیز عملکرد درخشانی داشت. در نقل و انتقالات تابستانی فصل 94-95، احمدزاده به دلیل قرارداد قبلی ملزم به بازگشت به پرسپولیس بود و همین اتفاق نیز افتاد. اما برخی از تراکتوری ها با هجوم به صفحه شخصی این بازیکن، او را خیانت کار نامیدند و در این بین حضور هواداران پرسپولیس در صفحه احمدزاده برای خوش آمد گویی، سبب درگیری هواداران دو تیم شده بود. این درگیری چند روز به طول انجامید و درنهایت بازیکن ارومیه ای پرسپولیس، باتعویض پیجش وضعیت را عادی کرد!
اتفاقی مشابه این اتفاق، این فصل در اینستاگرام محسن بنگر روی داد. پس از خرید جلال حسینی، بنگر در لیست مازاد برانکو قرار گرفت و راه تبریز و شاگردی قلعه نویی را در پیش گرفت تا بار دیگر درگیری های چند روزه در فضای مجازی بین هواداران پرسپولیس و تراکتور به وجود بیاید. البته این بار خبری از توهین به بازیکن مورد نظر نبود و هواداران بایکدیگر مشغول کری خوانی بودند...
در ادامه فصل جاری نیز دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس به عنوان بازیکن سرباز راهی تراکتورسازی شدند. امید عالیشاه و احمد نوراللهی که این فصل در بیشتر بازی ها نیمکت نشین بودند، در انتهای نیم فصل اول با انصراف از دانشگاه خود را بازیکن سرباز اعلام کردند و راهی تیم رقیب پرسپولیس، یعنی تراکتورسازی شدند. این انتقال که از لحاظ فوتبالی بسیار هیجان انگیز بود، سبب واکنش تند هواداران پرسپولیس، پیشکسوتان این تیم و حتی اهالی رسانه شد! باتوجه به هیاهوی ایجاد شده در خصوص وضعیت بازیکنان سرباز، به نظر می رسد این قانون برای سال های آینده تغییراتی داشته باشد. این دو بازیکن امروز اولین بازی خود برای تیم جدیدشان را نیز انجام دادند تا دیگر هیچ شبهه ای در تراکتوری شدن آن ها باقی نماند.
البته بازیکنان بسیاری بین تیم های سرخپوش تبریز و تهران رد و بدل شده اند که چند انتقال جنجالی را مورد بررسی قرار دادیم. در چند روز آینده نیز احتمال دارد سروش رفیعی که خدمت سربازی خود را در تراکتور به اتمام رسانده راهی پرسپولیس شود تا یک انتقال جذاب و پرسروصدای دیگر بین این دو تیم انجام شود. به نظر شما کدام یک از این انتقال ها جنجال و جذابیت بیشتری داشت و کدام یک برای تیم جدیدشان مفید بودند؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام‌برهواداران تراختور سروش دوستت داریم‌ خواهشأبمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج