adexo3
۴۵۸۶۲۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو باید قبل از اردو حرف‌هایش را می‌زد

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است سرمربی تیم ملی و سرمربی پرسپولیس در اتفاقات اخیر تدبیر درستی نداشتند و کارهایشان درست نبود.

خبرگزاری مهر: ابراهیم آشتیانی در رابطه با چالشی که این روز ها در فوتبال ایران میان کی‌روش، فدراسیون فوتبال و سرمربی پرسپولیس رخ داده گفت: من ۶۰ سال است که در این فوتبال هستم و افتخارات زیادی را تجربه کردم اما در این مدت تا به حال فکر نمی‌کنم فوتبال ایران چنین شرایطی را تجربه کرده باشد.

وی افزود: در این میان کار هیچکس درست نیست. برانکو باید پیش از اینکه اردو برگزار می‌شد حرف هایش را می‌زد تا اصلا این بازیکنان همراه تیم ملی به اردو نمی‌رفتند کار کی‌روش هم در این میان اشتباه بود که ملی پوشان پرسپولیس را از اردو بیرون کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: فدراسیون و وزارت ورزش هم نباید اجازه می‌دادند کار به اینجا کشیده شود و باید پیش از این جلساتی میان پیشکسوتان فوتبال و فدراسیون تشکیل می‌شد تا چنین شرایطی رخ ندهد.

آشتیانی با اشاره به استعفای کارلوس کی‌روش گفت: این موضوضع برای خود کارلوس کی‌روش هم وجه خوبی نخواهد داشت چرا که این استعفاها در کارنامه کاری این مربی ممکن است لکه سیاهی باشد.

وی در پایان گفت: فدراسیون به عنوان مرجع فوتبال باید تدابیری بیندیشد تا تعامل بیشتری میان مربیان فوتبال ایران و تیم ملی به وجود بیاید تا دیگر این نوع مسائل را شاهد نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه قبل اردو اعتراض میکرد اردو لغو میشد و بهانه ای واسه کیروش میشد که بگه اگه جام جهانی نریم مقصرش برانکو هس

    • یاران

      چرا کارنامه بدی باشد شما مگر نمره مربی میدی؟در ضمن مربی نباید زمین تمرینات وبازی تدارکی داشته باشد شما چطور اينقدر بی انصافی میکنید هرچند گاهی یک نفر بامیلیون هواداران درمقابل سرمربی تیم ملی قرار میدید

    • نیما از تهران

      برانکو قبل ا ز اردو هم نباید حرفی میزد سکوت سکوت سکوت

    • مصطفی فتاخی

      اینکه به کیروش نباید بیش از اندازه حق دخالت در کارهای فدراسیون را داد درست اما ایشان خواهان بهترین امکانات و بهترین اردوها برای تیم ملی میباشد و کلا خواسته هایش در این باب منطقی وبجاست . تیم ملی نه تنها باید به جام جهانی برود بلکه باید به مراحل بالاتر صعود کند چیزی که مد نظر کی روش و اهالی فوتبال دوستان است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج