۴۵۸۸۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقبال اسکاتلند از ۴۸ تیمی‌شدن جام‌جهانی

با وجود مخالفت‌هایی در مورد افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۶، اتحادیه فوتبال اسکاتلند موافق این تغییر است.

خبرگزاری تسنیم: ۴۸ تیمی شدن جام جهانی ۲۰۲۶ که امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام شد، خیلی سریع موافقین و مخالفانی پیدا کرد. اتحادیه باشگاه‌های اروپا با انتشار بیانیه‌ای به این تصمیم فیفا معترض شد و رئیس سازمان لیگ اسپانیا هم تأکید کرد مخالف افزایش تیم‌های جام جهانی است، بنابراین به مراجع قانونی بین‌المللی شکایت خواهد کرد.

اتحادیه فوتبال اسکاتلند اما موافق 48 تیمی شدن جام جهانی سه دوره دیگر است. تیم ملی اسکاتلند که در حال حاضر در رده شصت‌وهفتم رده‌‎بندی فیفاست، حالا با افزایش تیم‌ها شانس بالایی برای حضور در جام جهانی خواهد داشت. آخرین باری که اسکاتلند در این مسابقات حضور داشت به جام جهانی 1998 فرانسه بازمی‌گردد.

استوارت رگان، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال اسکاتلند با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: از شنیدن این خبر که فیفا تعداد تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ را به ۴۸ تیم افزایش داد، خوشحالیم. ما معتقدیم این گامی مثبت به خصوص برای کشورهای کوچکتر است و این اجازه را می‌دهد که هواداران در سرتاسر جهان از حضور تیم ملی کشورشان در مرحله پایانی جام جهانی لذت ببرند.

در ادامه بیانیه آمده است: افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی این اجازه را می‌دهد که سرمایه‌گذاری بیشتری روی زیرساخت‌های فوتبال و توسعه فوتبال جوانان در این کشورها صورت پذیرد که این می‌تواند مزایای اجتماعی قابل‌توجهی داشته باشد. حضور تیم‌های ولز، ایسلند و ایرلند شمالی در مسابقات یورو 2016 نشان داد که تیم‌های کوچکتر چقدر می‌توانند با حضور خود برای تورنمنتی مثمرثمر باشند.

در پایان این بیانیه آمده است: گلچین و ترکیب کردن فرهنگ‌های فوتبالی در مسابقات جام جهانی فضایی بهتر و بزرگتر از چیزی که قبلاً وجود داشت، ایجاد می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج