اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۸۸۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فوتبال تنها به اروپا و آمریکای جنوبی تعلق ندارد

اینفانتینو: نمی‌توانیم در گذشته زندگی کنیم

رییس فیفا باور دارد افزایش تعداد تیم های جام حهانی یک قدم حیاتی برای فوتبال در قرن ۲۱ است.

وبسایت نود: جیانی اینفانتینو پس از جلسه امروز شورای فیفا که در آن طرح ۴۸ تیمی شدن جام جهانی از سال ۲۰۲۶ تصویب شد در نشستی خبری حضور پیدا کرد و درباره این تصمیم فیفا که با مخالفت هایی روبرو شده توضیح داد.

اینفانتینو در این نشست به نقل از Sky Sports به خبرنگاران گفت:

برای بسیاری از کشورها افزایش تعداد تیم های جام جهانی به معنای فرصتی برای حضور در این رقابت ها است. جام جهانی هر چهار سال یک بار در یک ماه برگزار می شد و الان هم در یک ماه برگزار خواهد شد. پس در واقع تغییر بزرگی رخ نداده و تنها شیوه برگزاری رقابت ها تغییر کرده و به تیم های بیشتری فرصت شرکت کردن داده شده است.

امیدوارم با گذر زمان همه بتوانند نکات مثبت این تصمیم را ببینند. به طور مثال در بوندس لیگا بازیکنان زیادی از سراسر دنیا حضور دارند. اتفاق خوبی است که این بازیکنان فرصت بازی در جام جهانی را داشته باشند. فیفا همیشه رابطه خوبی با اتحادیه باشگاه های اروپا داشته و من آن ها را به خوبی می شناسم. تعدادی از باشگاه ها منتقد هستند اما ترجیح می دهم روی نکات مثبت تمرکز کنم.

افراد زیادی هستند که از تصمیم حمایت کردند. ما بارها درباره این تصمیم با باشگاه ها مذاکره کردیم. نکته کلیدی این بود که زمان برگزاری بازی ها بیشتر نشود. در قرن ۲۱ هستیم و باید جام جهانی را به قرن ۲۱ تطبیق دهیم. نمی توانیم در گذشته زندگی کنیم. فوتبال تنها در اروپا و آمریکای جنوبی برگزار نمی شود. تب فوتبال در کشوری که به جام جهانی صعود می کند بزرگترین تبلیغ برای فوتبال است.

در مورد تعداد سهمیه های قاره ها هنوز تصمیمی گرفته نشده است. ابتدا باید مطمئن شویم روند انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ به خوبی انجام شود. مشخص شدن تعداد سهمیه ها مهم است و در زمان مناسب در مورد آن تصمیم می گیریم.

برای تصمیم گیری در مورد استفاده از ضربات پنالتی برای تعیین پیروز دیدارهایی که با نتیجه مساوی تمام می شوند زمان زیادی داریم. فکر کنم حدود ۷ سال دیگر در این مورد تصمیم نهایی گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج