adexo3
۴۵۹۸۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمدرضا مهاجری: سپاهان تیم زهرداری است

سرمربی پدیده مشهد می‌گوید سپاهان تیم زهرداری است و بازیکنانش باید با حواس جمع مقابل این تیم بازی کنند.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: سپاهان تیمی قوی و زهردار است. باید مقابل این تیم با حواس جمع بازی کنیم. سپاهان تیمی است که اگر مقابلش تمرکز نداشته‌باشید قطعا با مشکل مواجه می‌شوید. البته ما هم پدیده هستیم و در دو دیدار آخر مقابل این تیم در اصفهان پیروز شدیم.

وی درباره کلاس‌های دانش‌افزایی فدراسیون تصریح کرد: اولین چیزی که برای آموختن نیاز است، تمرکز است. با محصص هم صحبت کردیم که در قسمت‌های بعدی زمان بهتری را انتخاب کنند. زیرا به فکر تیم و نقل و انتقالات بودیم.

مهاجری افزود: به جز محمدعلی فرامرزی که از ناحیه مچ با آسیب‌دیدگی مواجه شده، بقیه بازیکنانم را در اختیار دارم و امیدوارم بتوانیم از همین فردا به نتایجی خوب دست یابیم تا در نهایت حداقل خودمان از عملکردمان راضی باشیم.

وی درباره عملکرد پدیده در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: از ابتدای بازه نقل و انتقالات به دنبال جذب سه بازیکن بودیم. در این میان ویکروم را که در شیرین‌فراز با وی کار کرده‌بودم جذب کردیم. در این میان قرار بود عقیلی را هم جذب کنیم اما با مشکلاتی که میان وی و سپاهان وجود دارد بحث جذب وی کار سختی است و به فکر جایگزین هستیم.

مهاجری درباره رفتن خرسندنیا تصریح کرد: شاید ما نتوانستیم از توانایی خرسندنیا به خوبی استفاده کنیم. وی بازیکن خوب و بااخلاقی است و به این نتیجه رسید که بهتر است فوتبالش را در گسترش ادامه دهد. برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: در بحث جذب بازیکن به دنبال یاری هستیم که بتواند گره از مشکلات ما باز کند. باید بازیکنی جذب کنیم که ارزشمند باشد و بهتر از بازیکنان فعلی ما باشد.

مهاجری در پایان گفت: مشکلات زیادی داریم. زمین تمرین ما با سالن وزنه ما بیش از ۴۵ دقیقه فاصله دارد. زمین تمرینی که کنار جاده است و بوی گازوییل و سر و صدا دیوانه‌وار است. چرا باید زمانی که ورزشگاه امام رضا را داریم از این امکانات استفاده نکنیم؟ ما باید به دنبال بهتر شدن باشیم.

سرمربی پدیده افزود: هواداری که به ورزشگاه نمی‌آید را آیا واکاوی کرده‌ایم؟ مشخص است که هوادار نمی‌تواند در کنار تیمش باشد. نیاز به حمایت داریم و باید کمک کنند تا بتوانیم به بهترین نتیجه برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج