۴۵۹۹۰۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

آرسنال با مثلث فرانسوی‌ قراردادهای طولانی بست

توپچی‌ها قرارداد سه بازیکن فرانسوی خود را تمدید و تا از بابت ماندن آنها در ورزشگاه امارات برای مدتی طولانی اطمینان حاصل کنند.

خبرگزاری تسنیم: سایت باشگاه آرسنال با انتشار تصویری از آرسن ونگر در کنار اولیویه ژیرو، لوران کاسیلنی و فرانسیس کوکلین، از تمدید قرارداد این سه بازیکن فرانسوی خبر داد.

کوکلین در فصول اخیر یکی از مهره‌های کلیدی آرسنال بوده و تا کنون برای این تیم 131 بازی انجام داده است. ژیرو نیز فصل گذشته با 24 گلی که در تمامی رقابت‌ها زد بهترین گلزن آرسنال بود. او در این فصل هم 9 گل زده است. همچنین کاسیلنی از سال 2010 که به توپچی‌ها پیوست، یکی از بهترین مدافعان این تیم بوده است. او تا کنون 273 بار با پیراهن آرسنال به میدان رفته و 22 گل هم به ثمر رسانده است.

آرسنال با مثلث فرانسوی‌ قراردادهای طولانی بست

آرسن ونگر درباره تمدید قرارداد سه هموطنش گفت: بسیار خوشحالیم که قرارداد سه بازیکن مهم‌ خود را برای مدتی طولانی تمدید کرده‌ایم. فرانسیس در چند سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته، چون همواره روی کارش متمرکز بوده است. اولیویه هم بازیکن باتجربه است و اکنون از هر زمان دیگری کامل‌تر است. لوران نیز یکی از مهره‌های کلیدی آرسنال است که به باور من جزو بهترین مدافع حال حاضر دنیاست. از این رو تمدید قرارداد این سه بازیکن برای ما خبر خوشحال‌کننده‌ای است.

باشگاه آرسنال جزئیاتی از قرارداد‌های جدید سه بازیکن فرانسوی آرسنال اعلام نکرده است، اما قرارداد قبلی ژیرو تا ماه ژوئن سال 2018 اعتبار داشت در حالی که دو هموطن او تا ماه ژوئن سال 2019 قرارداد داشتند.

در حالی که آرسنال قرارداد سه بازیکن فرانسوی‌اش را تمدید کرده است، برترین بازیکنان این فصل توپچی‌ها، یعنی مسعوت اوزیل و الکسیس سانچس هنوز تمایلی برای تمدید قراردادهای خود نشان نداده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج