۴۶۰۳۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرشید اسماعیلی: حیف که توپم به تیر خورد

فرشید اسماعیلی بازیکن ۲۲ ساله استقلال، تبدیل به مهره ثابت علیرضا منصوریان شده است. این بازیکن عملکرد خوبی در طول فصل جاری داشته و امیدوار است این شرایط را بتواند ادامه دهد.

ورزش سه: اسماعیلی در اولین بازی دور رفت مقابل نفت تهران هم ۹۰ دقیقه برای استقلال بازی کرد. او در این بازی حتی می توانست در نقش گلزن ظاهر شود ولی با بدشانسی موقعیتش از دست رفت. اسماعیلی درباره این مسابقه و شرایط استقلال توضیحاتی می دهد.

*برای هوادار چه کردیم؟

اول از همه باید از هواداران استقلال تشکر کنم که باز هم حامی ما بودند و در یک روز سرد از تیم حمایت کردند. واقعا حیف است که در بازی بعدی نمی توانیم هوادارن را کنار خودمان داشته باشیم. اصلا زیبایی فوتبال به حضور پرشور تماشاگران است. کاش محرومیت هواداران ما بخشیده می شد و می توانستند در بازی اسقلال خوزستان کنارمان باشند و حمایت کنند. متاسفانه ما در این فوتبال برای هواداران مان هیچ کاری نکرده ایم ولی توقع داریم که در سطح استانداردهای دنیا رفتار کنند. من هم معتقدم توهین واقعا کار بدی است و نباید هیچ هواداری چنین کاری انجام دهد ولی وقتی ما کوچکترین امکاناتی به هوادار نمی دهیم و باید چندین و چند ساعت در گرما و سرما علاف شوند، طبیعی است که زود تحت تاثیر جو مسابقه قرار می گیرند و به حریف توهین کنند. شما به من بگویید این جو در کدام استادیوم ایران نیست؟ در همه استادیوم ها این مشکل هست و نشان می دهد که ما باید کار ریشه ای کنیم و با محرومیت مشکلی حل نمی شود. همانطور که گفتم من مخالف رفتارهای بد و توهین هستم ولی باید به این هواداران امکانات بدهیم.

*دوپینگ در استقلال!

باید از آقای منصوریان به خاطر اعتماد دوباره اش تشکر کنم. او به جوان های تیم خیلی انگیزه می دهد. در مصاحبه اش گفت جوان ها برای ما مثل بنزین سبز هستند. حرف های علی آقا هم برای ما مثل دوپینگ است. ایشان در اکثر سال های مربیگری اش با جوان ها کار کرده و تجربه زیادی دارد. امیدوارم جواب اعتماد به نفس آقای منصوریان را بدهیم. با تجربه های تیم هم انصافا پشت جوان ها هستند و این باعث شده تا پشت مان گرم باشد.

*زمین خراب تختی

زمین ورزشگاه تختی واقعا خراب بود و نمی شد دو تا پاس داد. در دقایقی از بازی همانطور که دیدید کیفیت مسابقه پایین آمد. زمین خراب روی کار دو تیم تاثیر گذاشت. البته نفتی ها در این زمین زیاد بازی کرده اند و کار راحت تری داشتند ولی برای ما سخت بود. واقعا روی چنین زمین هایی نمی شود فوتبال بازی کرد. ای کاش روزی برسد که کیفیت زمین ها در فوتبال ما به حد استاندارد برسد.

*از مرگ آقای سیدعلیخانی ناراحت شدم

پیشکسوت فوتبال چه قرمز باشد، چه آبی و چه رنگ دیگری، واقعا فرق ندارد. همه برای ما قابل احترام هستند و باید قدر این عزیزان را بدانیم. از دست دادن این پیشکسوت ها هم واقعا ناراحت کننده است. اخیرا خبر درگذشت آقای سیدعلیخانی پیشکسوت پرسپولیس را که شنیدم، واقعا ناراحت شدم. مرگ عزیزان فوتبال ما بدین شکل، واقعا دردناک است. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.به پرسپولیسی ها و فوتبال ایران تسلیت می گویم. من بازی های آقای سیدعلیخانی را ندیدم ولی شنیدم که چه بازیکن بزرگی بوده است. درگذشت چهره ای مثل ایشان یا آقای حجازی، مظلومی، احدی و... واقعا دردناک است. من بازی های این عزیزان را ندیدم ولی کیست که نداند آنها چه چهره های بزرگی در فوتبال ایران بودند.

*امیدوارم پایم به گلزنی باز شود

به دلم افتاده بود در بازی نفت تهران گل می زنم. خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد. متاسفانه شوتم به تیر دروازه خورد تا بدشانس باشم. درآن لحظه فکر کردم توپم گل می شود ولی متاسفانه به تیر خورد و گل نشد. امیدوارم به زودی پایم برای گلزنی برای استقلال باز شود. دوست دارم گل بزنم و آن را تقدیم به این هواداران دوست داشتنی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج