۴۶۰۵۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چمنیان: سن پترزبورگ جوانمردانه فوتبال نکرد!

تیم ملی نوجوانان با وجود پیروزی ۵-۰ صفر در برابر تیم ملی جوانان مولداوی نتوانست به مرحله حذفی جام جهانی کوچک یا تورنمنت سن پترزبورگ صعود کند.

ورزش سه: تیم ملی نوجوانان با وجود پیروزی ۵-۰ صفر در برابر تیم ملی جوانان مولداوی نتوانست به مرحله حذفی جام جهانی کوچک یا تورنمنت سن پترزبورگ صعود کند. عباس چمنیان - سرمربی تیم ملی نوجوانان در این باره می گوید: تیم های شرکت کننده در این تورنمنت بازیکنان متولد سال ۱۹۹۹ هستند در حالی که بازیکنان ما بیشتر متولد سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ هستند و سه بازیکن ما هم در سال ۲۰۰۲ به دنیا آمده اند. ابتدا روس ها در برابر حضور تیم ملی نوجوانان در این تورنمنت مقاومت کردند و از ما خواسته بودند با تیم بین رده سنی تیم ملی نوجوانان و تیم ملی جوانان در این تورنمنت شرکت کنیم که این تیم در ایران فعال نیست و در نهایت با تلاش های فدراسیون فوتبال حضور ما در این تورنمنت محقق شد. بازیکنان ما نسبت به دیگر تیم های حاضر در این تورنمنت یک تا یک و نیم سال کوچکتر هستند و تنها تیم هند است که با شرایط سنی مشابه ما در این بازی ها شرکت کرده است. یعنی همان تیم رده سنی زیر ۱۷ سال. به این دلیل که تیم هند سال آینده میزبان مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال است. فازغ از هر نتیجه ای تورنمنت سن پترزبورگ برای ما یک تجربه اندوزی خوب است. به این خاطر که سه بازی با تیم های اروپایی پشت سر گذاشته ایم و سه بازی دیگر هم پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: با توجه به اینکه پرواز ما با روسیه با تاخیر انجام شد نزدیک به ۲۰ ساعت در راه بودیم و فردای شبی که به روسیه رسیدیم به مصاف تیم سن پترزبورگ رفتیم. یک تیم خوب. اما اگر خسته نبودیم به نتیجه بهتری از شکست دو بر یک دست می یافتیم. در بازی دوم شرایط بدنی بچه ها بهتر شد و می توانستیم تیم اسلوونی را شکست دهیم اما با نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتیم. در برابر مولداوی خیلی خوب بودیم. در نیمه اول یک گل و در نیمه دوم ۴ گل به این تیم زدیم. سن پترزبورگ که از دو بازی قبلی خود شش امتیاز کسب کرده بود و صعودش به دور بعد مسجل شده بود در بازی با اسلوونی با ذخیره هایش به میدن آمد و نتیجه را ۳-۰ واگذار کرد و این نتیجه باعث عدم صعود ما شد. فکر نمی کردیم یک تیم اروپایی مرتکب چنین رفتاری شود و اصول بازی جوانمردانه را رعایت نکند. به هر صورت اکنون ما و مولداوی باید در نیمه پایین جدول بازی کنیم. سه بازی دیگر پیش رو خواهیم داشت که اولی آن پس فردا خواهد بود. این خیلی خوب است که در این تورنمنت ۶ بازی برگزار می کنیم و این بازی ها بی شک به تجربه ما خواهد افزود و کمک می کند که در جام جهانی بدرخشیم. اما امیدواریم از این پس حضور ما در چنین تورنمنت هایی با شرایط خوب مهیا شود و دچار دردسرهایی از جمله تاخیر در پرواز و هم چنین خستگی سفر پیش از اولین بازی نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج