اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۰۶۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چمنیان: نگران قراردادم با فدراسیون فوتبال نیستم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان حضور در تورنمت سن پترزبورگ را بسیار مفید عنوان کرد و گفت: در این مسابقات نقاط ضعف تیم را شناسایی کردیم و باید آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

ایسنا: تیم ملی فوتبال کمتر از ۱۷ سال ایران شهریور سال ۹۶ در مسابقات جام جهانی هند شرکت خواهد کرد و از همین رو در ماه‌های باقی مانده تا شروع این مسابقات به دنبال کسب آمادگی بیشتر است. شاگردان عباس چمنیان چند هفته قبل در تورنمت ۱۶ جانبه سن پترزبورگ روسیه شرکت کردند و توانستند ۶ بازی را در این مسابقات انجام دهند. در این مسابقات به جز تیم ایران و هند که زیر ۱۷ سال بودند، ۱۴ تیم دیگر در رده سنی کمتر از ۱۸ سال بودند و در نهایت تیم ایران در رده چهاردهم قرار گرفت.

عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان در گفت‌گو با ایسنا، اظهار کرد: واقعا مسابقات خوبی بود. علی رغم اینکه سایر تیم‌ها در رده سنی بزرگتری قرار داشتند، توانستیم در این بازی‌های تدارکاتی نقاط ضعف خودمان را شناسایی کنیم و بتوانیم در آینده آن‌ها را برطرف کنیم. طبعا می‌توانیم در آینده این نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم. این تیم چند ماه بعد در مسابقات جهانی شرکت می‌کند و باید قوی‌تر شود.

او با اشاره به تیم‌های حاضر در این تورنمنت، گفت: این مسابقات چند دستاورد مهم برای ما داشت و در فاصله چند ماه مانده تا مسابقات جهانی می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را ترمیم کنیم. نخست اینکه ما باید در مسابقات جهانی از بازیکنانی با شرایط فیزیکی بهتر و قد و قامت بزرگتر استفاده کنیم. بازیکنان کوتاه قامت به ما کمکی نمی‌کنند. از طرفی باید در بخش‌های دفاعی راه های مناسبی را برای مقابله با تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی اتخاذ کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با بیان اینکه باید توانایی مالکیت توپ را در بین بازیکنانش افزایش دهد، افزود: تیم های حاضر در این تورنمنت اجازه حفظ توپ را به راحتی به ما نمی‌دادند. از طرفی در جناحین هم نقاط ضعف داریم و باید به دنبال بازیکنان مستعدتر برویم. در سمت راست به بازیکن بهتری نیاز داریم. این مشکل را در سمت چپ هم داریم و سمت چپ ما که یکی از نقاط قوت ما بود، به نقطه ضعف تبدیل شده بود.

چمنیان ادامه داد: سطح داوری این مسابقات متفاوت از فوتبال آسیا بود. برخوردهایی را در این سابقات خطا نمی‌گفتند که در فوتبال آسیا خطا اعلام می‌شود. ما فهمیدیم نباید به سادگی در در برخوردهای بازیکنان کوتاه بیاییم و باید بازی را ادامه دهیم. این مسابقات دستاورد خوبی برای ما داشت و درس خوبی از آن گرفتیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد مانند امیر حسین پیروانی از ایده‌های کارلوس کی‌روش برای بهبود عملکرد خط دفاعی تیمش استفاده کند، اظهار کرد: قطعا این کار را انجام می‌دهیم. ما جلسه‌ای را در کمیته فنی با آقای محصص و معینی خواهیم داشت و در اولین فرصت نیز از ایده‌های کارلوس کی‌روش استفاده می‌کنم و و نظرات او را هم جویا خواهم شد.

او درباره قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال هند، گفت: زمان دقیق آن را نمی‌دانم اما هنوز مسابقات قهرمانی اروپا و آمریکای جنوبی برگزار نشده و مشخص نیست چه تیم‌هایی به جام جهانی می‌روند. با این حال فکر می‌کنم قرعه کشی این مسابقات در خرداد یا تیر ماه برگزار می‌شود.

چمنیان درباره اردوی آتی این تیم نیز گفت: ما ۲۲ بهمن ماه اردوی بعد خودمان را برگزار می‌کنیم. احتمالا از بازیکنانی که در اردوهای استعداد یابی موفق بوده‌اند استفاده کنیم. خروج بازیکنان فعلی هم از فهرست به معنای خط خوردن دائمی نیست و اگر بتوانند در مسابقات لیگ و باشگاهی توانمندی‌های خود را نشان دهند، مجددا دعوت خواهند شد. ما کسی را خط نمی‌زنیم بلکه اگر این بازیکنان پیشرفت کنند به تیم دعوت خواهند شد. یک تورنمنت هم برای تیم ملی قطعی شده و در اردیبهشت ما در مسابقات پاندا کاپ چین شرکت می‌کنیم که فکر می‌کنم، ۶ یا ۸ جانبه باشد. در حین مسابقات سن پترزبورگ هم چند تیم از جمله بلاروس، قزاقستان و ... پیشنهاد شرکت در تورنمت‌های خود را به ما دادند.

سرمربی تیم ملی کمتر از ۱۷ سال، درباره وضعیت مطالبات مالی‌اش از فدراسیون فوتبال و اینکه آیا با او قرارداد جدید بسته شده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه مطالبات گذشته ما و تیم ملی جوانان پرداخت شده و از این بابت دینی بر دوش فدراسیون فوتبال نیست. درباره قرارداد جدید هم جلسه‌ای را به زودی با مسئولان فدراسیون فوتبال خواهیم داشت. پیش‌نویس قرارداد آماده است و از این بابت نگرانی‌ای وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج