اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۱۲۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی سویا - رئال مادرید

رئال مادرید در هفته هجدهم لالیگا میهمان سویا است.

وبسایت نود: دیدار تیم های سویا و رئال مادرید در چارچوب هفته هجدهم لالیگا، ساعت ۲۳،۱۵ یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ در ورزشگاه سانچز پیزخوان شهر سویل به قضاوت آلخاندرو هرناندز برگزار خواهد شد. این مسابقه سومین رویارویی دو تیم در سال ۲۰۱۷ است. در دو دیدار پیشین که در چارچوب کوپا دل ری برگزار شد، ابتدا رئال مادرید در زمین سویا به برتری قاطع ۳-۰ رسید ولی در مسابقه برگشت، نتیجه تساوی ۳-۳ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم خورد تا شاگردان زین الدین زیدان علاوه بر حذف سویا و ثبت چهلمین بازی پیاپی بدون باخت در کلیه رقابت ها، از رکورد شکست ناپذیری بارسلونا نیز عبور کنند.

هم اکنون رئال مادرید با ۴۰ امتیاز در صدر جدول لالیگا حضور داشته در حالی که سویا با ۳۶ امتیاز در رده دوم است. شاگردان زیدان به فکر ادامه رکورد شکست ناپذیری خود هستند ولی در صورت شکست کهکشانی ها مقابل آندلسی ها، رقابت جذاب تری در صدر جدول به وجود خواهد آمد. با توجه به پیروزی دو تیم مدعی دیگر یعنی بارسلونا و اتلتیکو مادرید در هفته هجدهم، جذابیت صدر جدول مسابقات لالیگا و به ویژه حساسیت مسابقه سویا و رئال مادرید افزایش یافته است.

نکات آماری بازی:

سویا طی ۱۴ رویارویی خانگی اخیر با رئال مادرید حداقل یک گل به ثمر رسانده است. سویا طی ۷ دیدار اخیر با رئال مادرید در لالیگا توانسته به طور میانگین، ۳،۲۸ گل در هر بازی بزند.

سویا طی ۸ بازی خانگی اخیر در فصل جاری لالیگا، ۷ برد به دست آورده و فقط در مقابل بارسلونا شکست خورده است.

رئال مادرید طی ۲۸ بازی اخیر در لالیگا شکست نخورده است. آخرین بار که رئال مادرید ۲۹ بازی پیاپی بدون باخت را تجربه کرد، به سال ۱۹۹۷ مربوط می شود.

کریستیانو رونالدو طی ۶ سفر به ورزشگاه سانچز پیزخوان توانسته ۱۱ گل به ثمر برساند که تعداد گل های وی بیش از هر بازیکن دیگری است. همچنین بیشترین تعداد هت تریک های این فوق ستاره پرتغالی در مقابل تیم سویا به ثبت رسیده است. (۵ بار هت تریک مقابل سویا)

در فصل جاری ۵ لیگ معتبر کشورهای اروپایی، فراوانی بازیکن های گلزن متفاوت در هیچ تیمی به اندازه رئال مادرید نبوده و در ضمن، بزرگ ترین میانگین شوت های داخل چارچوب به ازای هر مسابقه، به روال مادرید تعلق دارد.

رئال مادرید طی ۸ دیدار اخیر مقابل سویا در کلیه رقابت ها، حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

از ۹ بازی اخیر رئال مادرید در لالیگا، حداقل ۲ گل طی ۸ بازی توسط کهکشانی ها به ثمر رسیده است.

سویا طی ۶ بازی از ۷ دیدار خانگی اخیر با رئال مادرید در کلیه رقابت ها، حداقل ۲ گل زده است.

سویا سه بازی اخیر خود در لالیگا را با حداقل اختلاف ۳ گل به پایان رسانده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

سویا: عادل رامی پس از سپری کردن محرومیت، آماده همراهی تیمش است. علی رغم درخشش استوان یووتیچ خرید جدید سویا در مسابقه اخیر با رئال مادرید در کوپا دل ری، احتمالاً وسام بن یدر در خط حمله آندلسی ها به میدان می رود. فرانکو واسکز و ویتولو در کناره های زمین قرار گرفته در حالی که سمیر نصری و استیون انزونزی در نقاط مرکزی زمین مستقر خواهند شد. بنو ترمولیناس، مایکل کران دهلی و دنیل کاریچو به علت مصدومیت در این بازی غایب بوده و حضور خواکین کورآ نیز به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام است.

رئال مادرید: در حالی که پپه همچنان با مصدومیت عضلانی مواجه است، رافائل واران در کنار سرخیو راموس به عنوان زوج خط دفاعی کهکشانی ها به میدان خواهند رفت. مصدومیت خامس رودریگز از ناحیه کمر و همچنین مصدومیت طولانی گرت بیل باعث شده تا لوکاس واسکز از شانس خوبی برای حضور در خط حمله رئال مادرید برخوردار باشد. نمایش مفتضحانه دانیلو باعث شده تا دنی کارواخال شانس زیادی برای حضور در پست دفاع راست به دست بیاورد. کریستیانو رونالدو نیز احتمالاً متمایل به سمت چپ بازی خواهد کرد. حضور ایسکو به علت مصدومیت در هاله ای از ابهام است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی سویا - رئال مادرید

پیش بینی نتیجه بازی:

پیش بازی سویا - رئال مادرید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج