۴۶۳۴۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برنامه کلوپ برای دیدار تکراری مقابل پلیموث

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، امیدوار است که تیمش در دیدار فردا شب مقابل پلیموث در جام حذفی، نمایشی مانند دیدار مقابل منچستریونایتد ارائه بدهد.

ورزش سه: لیورپول در دیدار قبلی مقابل پلیموث در آنفیلد نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی ۰-۰ برسد و به همین دلیل، کار به دیدار تکراری کشیده شد.
شاگردان کلوپ چند روز قبل در دیدار مقابل منچستریونایتد نمایش خوبی داشتند و در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. او اکنون امیدوار است که تیمش در دیدار فردا مقابل حریف کوچکش، همان عملکرد را تکرار کند.
کلوپ به خبرنگاران گفت: " بعد از بازی چیزهای زیادی شنیدم اما آنها واقعا یک نمایش دفاعی متمرکز داشتند و ما نتوانستیم از خط دفاعی شان عبور کنیم؛ بنابراین باید پلیموث را تحسین کرد.
برنامه کلوپ برای دیدار تکراری مقابل پلیموث

نمی دانم برنامه آنها از ثانیه اول بازی این بود که عقب بنشینند یا نه اما این به خودمان بستگی داشت که کاری انجام بدهیم. نمی توانستیم صبر کنیم که آنها کاری انجام بدهند و ما بخواهیم ضدحمله بزنیم. گزینه هایی برای سرعت دادن به بازی وجود دارد اما ما از آنها استفاده نکردیم. ما قبلا در این مورد صحبت کردیم و دیدار فردا متفاوت خواهد بود.
باید همانطور بازی کنیم که مقابل منچستریونایتد بازی کردیم. باید با شیوه بازی مان، جو ورزشگاه را خنثی کنیم. این هدف اصلی مان برای این دیدار است.
نمی توانیم به کاری که آنها انجام می دهند واکنش نشان بدهیم. آنها می توانند با همه بازیکنان شان دفاع کنند زیرا ما یک تیم لیگ برتری هستیم و آنها دسته دومی."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج