adexo3
۴۶۳۴۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مدیر فنی سویا: شانسی برای خرید ویدال نداریم

در حالیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا به ندرت برای قهرمان فصل گذشته لالیگا به میدان می‌رود، باشگاه سویا برای انتقال قرضی او ابراز علاقه کرده است.

وبسایت نود: در حالیکه باشگاه سویا در پنجره نقل و انتقالات زمستان حضوری فعال داشته است و لنگلت و یووتیچ را به ترکیب خود اضافه کرده است، همچنان به دنبال قدرتمندتر کردن ترکیب خود است. در هفته های گذشته خبرهایی مبنی بر علاقه این تیم برای بازگرداندن الیکس ویدال به سانچز پیسخوان به گوش می‌رسید. مدیر فنی این باشگاه در مصاحبه با رادیو Cadena Ser در خصوص شرایط این باشگاه آندولوسی برای بازگرداندن الیکس ویدال توضیح داد، او در این خصوص اعلام کرد بارسلونا هیچ راهی را برای باز گرداندن این بازیکن در مقابل مسئولین سویا قرار نخواهد داد:

مدیر فنی سویا: شانسی برای خرید ویدال نداریم

شرایط ویدال را تحت نظر داریم و علاقه داریم که او را به ترکیب تیم اضافه کنیم، سامپائولی او را مد نظر دارد اما با توجه به شرایطی که بارسلونا دارد، فکر نمی‌کنم در این پنجره نقل و انتقالات بتوانیم او را به خدمت بگیریم.

الیکس ویدال که در سال ۲۰۱۵ پس از اینکه موفق شد به همراه سویا به مقام قهرمانی لیگ اروپا دست یابد این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کرده بود اما شرایط برای او آنگونه که تصور می‌شد رقم نخورد و به نظر می‌رسد این بازیکن ۲۷ ساله در برنامه های لوییز انریکه جایی نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج