۴۶۵۱۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی رئال مادرید - مالاگا

از هفته نوزدهم رقابت های لالیگا، عصر روز شنبه دو تیم رئال مادرید و مالاگا به مصاف هم خواهند رفت.

وبسایت نود: تیم های اول و چهاردهم جدول لالیگا فردا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تیم زیدان نفس رقبا را پشت سر خود حس می کند و گزینه ای جز پیروزی نخواهد داشت.

اطلاعات کلی در مورد بازی:

تاریخ: ۲ بهمن ۱۳۹۵، شنبه
ساعت: ۱۸:۴۵ به وقت تهران
محل برگزاری: مادرید، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
داور مسابقه: خیل مانزانو
پیش بازی رئال مادرید - مالاگا

پیش بازی:

رئال مادرید، صدرنشین ۴۰ امتیازی رقابت های لالیگا، در حالی فردا به مصاف تیم مالاگا خواهد رفت که دو شکست ۲-۱ متوالی را در رقابت های لالیگا و کوپا دل ری تجربه کرده و روند تاریخی ۴۰ بازی بدون شکست نیز پایان یافته است و حالا اختلاف امتیاز در صدر جدول نیز با وجود یک بازی کمتر، به یک امتیاز با سویا کاهش یافته است و تیم زیدان بیش از پیش خطر را حس می کند و تحت فشار قرار گرفته است و پیروزی مقابل مالاگا می تواند به خوبی اعتماد به نفس آنها را بازگرداند و به مسیر پیروزی بازگردند.

در طرف مقابل تیم مارسلو رومرو طی ۷ بازی اخیر موفق به کسب پیروزی نشده و ۴ بازی متوالی در لیگ و جام حذفی را واگذار کرده اند و با ۲۱ امتیاز در رده ۱۴ قرار گرفته اند که این وضعیت و حریفی مثل رئال مادرید، آنها را به تیمی خطرناک و با انگیزه تبدیل می کند. اخیراً هم ساندرو رامیرز، مهاجم این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ به لیست غایبان بلند بالا پیوسته که کار این تیم را سخت تر می کند. مالاگا هرگز موفق به کسب پیروزی در سانتیاگو برنابئو نشده و آخرین پیروزی آنها مقابل لوس بلانکوس به پیروزی ۳-۲ خانگی در سال ۲۰۱۲ برمی گردد.

شکست مقابل تیم زیدان، ممکن است پنجمین باخت متوالی مالاگا باشد و اگرچه رئال مادرید هم لیست طولانی از مصدومین مهم دارد، بسیار بعید است که این تیم بعد از دو شکست متوالی، به چیزی کمتر از پیروزی خانگی رضایت دهد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

پیش بازی رئال مادرید - مالاگا

آخرین اخبار و وضعیت دو تیم:

دنی کارواخال، گرت بیل، په په، خامس رودریگز و فابیو کوئنترائو مصدومیت تیم رئال مادرید هستند که نمی توانند در این مسابقه هم زیدان را یاری کنند.

تونی کروس، تنها یک کارت زرد تا محرومیت فاصله دارد که ممکن است باعث حضور متئو کواچیچ در خط میانی و به جای او شود.

رئال مادرید در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی خانگی اخیر خود در رقابت های لالیگا پیروز شده و در این بازی ها حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

مالاگا در ۱۲ بازی خارج از خانه اخیر خود در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده است و در ۵ بازی از ۶ جدال اخیر خود در لالیگا، حداقل ۲ گل دریافت کرده است.

ولیتون، چارلز دیاز، کوزمانوویچ، میگل تورس، فدریکو ریکا و ساندرو رامیرز به دلیل مصدومیت نمی توانند مالاگا را در این دیدار همراهی کنند.

دیگو یورنته، به دلیل بندی که در قرارداد قرضی او از رئال مادرید وجود دارد، نمی تواند مالاگا را در این مسابقه همراهی کند و مارتین دمیکلیس هم بعید است که از ابتدا برای تیم رومرو به میدان برود.

پیش بینی نتیجه بازی:

پیش بازی رئال مادرید - مالاگا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج