اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۷۸۲۸
۲۲ نظر
۵۰۰۰
۲۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کمالوند: علیفر فقط طارمی را بغل نکرد!

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت:پرسپولیس شکست ناپذیر نیست و مطمئنا در هفته های آینده شکست می خورد.

کاپ: فراز کمالوند درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس و متحمل شدن اولین باخت خارج از خانه در این فصل و بعد از حدود ۹ ماه اظهار داشت: فوتبال همین است. اگر به پرسپولیس نمی باختیم امکان داشت یک جای دیگر ببازیم. اینطور نبود که هیچ وقت خارج از خانه شکست نخوریم. همین زیبایی هاست که فوتبال را جذاب می کند. ما در بازی مقابل پرسپولیس تمام تلاش خود را انجام دادیم و با هدف و برنامه به میدان رفتیم اما بایدواقع بین باشیم مقابل تیمی بازی کردیم که ۸، ۹ بازیکن ملی پوش دارد و حمایت ۵۰، ۶۰ هزار نفری هوادارانش را دارد.

وی افزود: بودجه پرسپولیس سه، چهار برابر گسترش فولاد است. بازی کردن دربرابر این گونه تیم ها سختی های خاص خودش رادارد اما ما به هیچ وجه شکل تیم بازنده نداشتیم. اصلا به آنها فرصت خودنمایی ندادیم و اگر کمی بچه ها تلاش بیشتری می کردند می توانستیم ۱۲،۱۳ دقیقه پایانی را هم به سلامت بگذرانیم. با این حال از نمایش بازیکنانم بسیار راضی هستم.

سرمربی گسترش فولاد در ادامه خاطرنشان کرد: اطلاع داشتیم که پرسپولیس چگونه و با چه مدلی می خواهد به گل برسد اما بازیکنان پرسپولیس واقعا توانمند هستند و از معدود موقعیت هایی که داشتند توانستند بهترین استفاده را ببرند.

وی درباره شکست های متوالی اش در برابر برانکو بیان داشت: دقت داشته باشید که در دو سال اخیر ما با پرسپولیسی مواجه شدیم که مدعی مسلم قهرمانی است وگرنه من سابقه پیروزی ۲برصفر مقابل این تیم را دارم. این دفعه می خواستم برعکس دفعات قبل که هجومی مقابل پرسپولیس بازی می کردم کمی کنترل شده تر کار کردیم و موقعیتی به آنها ندادیم با این حال دیگر این بازی را فراموش کردیم و فقط به دیدار مقابل ذوب آهن فکر می کنیم.

وی درباره اعتراض پرسپولیسی ها به داور مسابقه خاطرنشان کرد:جو بازی خیلی سنگین بود. پرسپولیس هم در کورس قهرمانی حضور داشت و چون تا دقایقی پایانی به گل نرسیده بودند عصبی شده بودند و عطش پیروزی داشتند. به خاطر همین به داور مسابقه خیلی فشار آوردند. پرسپولیسی ها نباید بگویند که داوری به ضررشان بوده است. وقتی بازی صفر-صفر بود سیدجلال باید اخراج می شد و اگر این اتفاق می افتاد شرایط مسابقه به کل تغییر می کرد. جو ورزشگاه باعث شد تمرکز داور از بین برود.

فراز کمالونددر ادامه راجع به صحبت های علیرضا علیفر علیه او خاطرنشان کرد: من ذاتا با کسی درگیر نمی شوم و حرمت ها را نگه می دارم اما از قدیم گفتند احترام امامزاده را باید متولیش نگه دارد. صحبت از رسانه ملی است و نباید کسی جانبداری کند. گزارشگر باید فقط مسابقه را گزارش کند نه اینکه به تحلیل داوری و مسایل فنی بپردازد. پرسپولیس مثل گسترش فولاد است و استقلال مثل سایپا همه باید با یک دید نگاه شوند.

وی افزود: همه باید در حیطه کاری خودشان کار کنند. کارشناس داوری باید به مسایل داوری و کارشناس فنی به مسایل فنی بپردازد. مثلا در همین برنامه فوتبال برتر که از شبکه ۳ پخش می شود چرا در کنار مجری کارشناس گذاشتند؟ برای اینکه افراد بزرگی چون بیژن ذوالفقارنسب ، مرتضی محصص و ... که سابقه ملی و باشگاهی دارند و در لیگ برتر مربیگری کرده اند بیایند و فنی نظر بدهند. آقای علیفر چه کاره است؟ کارشناس است یا داور بین المللی بوده است؟ ایشان در بازی دیروز فقط تحلیل می کرد و درباره داوری نظر می داد. فکر می کنم کلا گزارش بازی را اشتباه گرفته است. بعد از گل پرسپولیس فقط مانده بود پیراهنش را دربیاوردو گلزن پرسپولیس را بغل کند. معلوم است که او جانبداری می کرد. صحبت از رسانه ملی و ۶۰میلیون مخاطب است اینجا باید همه عدالت را رعایت کنند.

سرمربی گسترش فولاد در ادامه تصریح کرد: از دیروز همه به من می گویند این آقا (علیفر) با گسترش فولاد چه عنادی دارد و تازه جالب است به ایشان برهم خورده است! من شنیده ام که به کاپلو و مورینیو هم ایراد گرفته است. الان مهمترین نگرانی من سلامتی حال مورینیو است. او قطعا اگر بفهمد آقای علیفر از او انتقاد کرده خودکشی می کند. می خواهم یک ایمیل به او بزنم و حالش را جویا شوم. به بهترین مربی جهان که سابقه قهرمانی اروپاست ایراد فنی می گیرد و این تاسف بار است.

کمالوند در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس در بازی های باقیمانده ممکن است شکست بخورد یا خیر گفت: هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست. پرسپولیس قبلا شکست خورده و مطمئن باشید در ادامه هم شکست می خورد اما آنها فوتبال بسیار خوبی را به نمایش می گذارند و در اوج آمادگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس شکست نمیخوره تا کور شه چشمی که موفقیتشون نمی بینه

      پاسخ ها

      • علی

        لااقل ان شاءالله بگو شاید به خواستت برسی به فرموده مولانای بزرگ:چون خدا خواهدنگفتند ازبتر //پس خدا بنمودشان عجز بشر...

    • 666666

      کمالوند واقعا شورش در آوردی اول میایی میگی بخاطر تراکتور بازی میکنیم الانم که به گزارشگر گیر دادی

    • خاسر

      دیگه علیفر باچه زبانی بگوید من تیم میخوام ،حتی اعلام کرد به شرط تضمین. که نگدارم ماشین سازی ویا صبا سقوط کند .اماشمامربیان داخلی نمی گداریدکه بنده خدامربی بشه.

    • لنگ و کیسه نماد پرسپولیسه

      حرفاش حقه، بدتون نیاد لنگیا

    • بدون نام

      سلام آقای میناوند بهتر است ارزش خو د را نگه دارد واز اظهار نظر مغرضانه خودداری کند همه تیمهای لیگ برتر متعلق به ایران است از نظر ما فرقی ندارد هر تیم بهتر بازی کند می برد

    • بدون نام

      آخه یکی نیست به این بنده خدا تیم بده صبا ماشین سازی سیاجامگان مطمئن باشند ضرر نمی کنند.

    • علی

      آقای منشوری به فکر تیمت باش و اینقدر پاچه خوار نباش
      و برای تبانی با قلعه نوعی چه قدر پول گرفتی

    • علی

      درود بر سرهنگ علیفر

    • رضا

      مرسی فراز این علیفر به گزارشگر سادست که زیادی بهش پرو بال دادن

    • بدون نام

      آقای کمالوند گنده ترازخودت حرف میزنی ازرونمیری که دوتا پنالتی گرفته نشد باید باخجالت تهران وترک میکردی مقصر اون داور بی انصاف بود

    • بدون نام

      **ما لنگيا آرزوشو داریم،آخه خدا.......

    • عای

      آهای اس تق لولی
      کجاش حقه
      دوتا پنالتی رو نگرفته به این نمیگن موقعیت
      برو فکر تیم خودت باش که فیفا نقره داغتون کرده
      میفهمی بخدا اگر بفهمی
      خیلی رو دارید شما اس تق لولیها
      داور بازی مونده بود برای گسترش گل بزنه
      پس شما اس تق لولیها کامنت اینجا نزارید

    • بدون نام

      علیفر بالاترین مدرک مربیگری رو داره ضمنا پنالتی روی طارمی واخراج بازیکن شما دیگه نیاز به کارشناس نداره که همه چیز واضح بود ومردم هم فوتبال رو می فهمن قرار نیست چون شما مربی لیگ برتری هستین انتظارداشته باشین همه خفه بشن واظهارنظر نکنن اتفاقا مردم عادی فوتبال رو بهترازشما می فهمن منتهامثل شما رابطه ولابی ندارن

    • بدون نام

      راست گفته دیروز اعصاب من داغون کرده بود هرکاری میکردن اصلا صداش درنمی او ولی تا یه لنگی پابه توپ میشد یا می افتادصداشو تا آخرین جایی که میتونست میبرد بالا وهی میگفت پ لا ن ت ی... پلان تی.. یا تو یه دروازه.. ت ویه درررر وواززهه.. بابا اینه دیگه بازنشت بکنید تابره مدیر عامله لنگ بشه حقشه کم خدمت به لنگ نکرده این هم مثله پیش کثوت لنگه هر هرهرهر...

    • ranji

      خیلی معلومه که عقده ای شدی و از سر عقده حرف میزنی...مثل اینکه شما نمیدونی وقتی پرسپولیس یا استقلال میان تبریز گزارشگرتون چطور گزارش میکنه...علیفر فقط حرف حق و زد و اینکه جالبه که میگین سید جلال باید اخراج میشد و حرفی از بازیکنتون که دو کارته شد و اخراج نشد و دو تا پنالتی مسلم و داور واسه پرسپولیس نگرفت..خیلی خوبه که پرسپولیس کاری کرد دیروز که تو اینجوری شدی....

    • بدون نام

      واقعا ن به گوش مورینیو برسه که یه لنگی جام ندیده ازش ایراد گرفته خخخخخخ ن خودکشی بکنه

    • بدون نام

      کیسه هیسسسسس،خیلی رو میخواد حرف میزنی،،۴و۶تاابدیادت باشه..

    • احمد

      افتضاح کيسه هاتمامي نداره نقره داغ فيفامبارکه کيسه ها

    • رام

      ....
      اینا یادشون رفته که بیشترین و بهترین بازیکنانی که در حال حاضر در تیمشون بازی میکنن دست پرورده ی کمالوند هستن.

    • بدون نام

      کسی از کیسه کشا نظر خواست؟
      بهتره در مورد گند کاریای باشگاه خودتون اظهار نظر کنین

    • علی

      اینکه علیفرمغرضانه گزارش کردودرهمه امورفوتبال مٹل داوری خودشوعقل کل میدونه ودخالت میکنه ٱیااین حرف غیرمنطقی هست؟!مقصراصلی تلویزیون بی دروپیکره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج