۴۶۸۵۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هازارد، بهترین بازیکن تاریخ چلسی خواهد شد

جو کول، ستاره سابق چلسی معتقد است که ادن هازارد روزی به بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه بدل خواهد شد.

ورزش سه: جو کول، ستاره سابق چلسی معتقد است که ادن هازارد روزی به بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه بدل خواهد شد. کول و هازارد زمانی در لیل با یکدیگر همبازی بودند. هازارد از سال ۲۰۱۲ در چلسی حضور دارد و در حال حاضر بهترین بازیکن این باشگاه است. او در ۲۲۸ بازی توانسته ۶۲ گل برای آبی های استمفورد بریج به ثمر برساند.

کول در مورد هازارد به CFC Fan TV گفت:« معتقدم هازاد بهترین بازیکن تاریخ چلسی خواهد شد. او مطمئنا با استعدادترین بازیکنی است که در کنارش بازی کردم و همین الان برای هواداران یک قهرمان محسوب می شود. امیدوارم فوتبالش را در چلسی تمام کند.

مربی تیم لیل در نخستین بازی ام برای این تیم به من گفت ما بازیکن جوان خوبی به نام ادن هازارد داریم. او از من خواست که با هازارد در زمین همکاری کنم. هازارد در همان ۲۰ دقیقه نخست بازی دو تا از بهترین گل هایی که تا به حال دیدید را به ثمر رساند. من همان موقع با خودم گفتم شاید به اندازه کافی برای بازی در کنار این بازیکن خوب نیستم. هازارد پسر خوبی است. او عاشق تمرین کردن و فوتبال است و همه اعضای تیم لیل عاشق او بودند.»

کول در مورد شرایط چلسی نیز گفت:« فکر کنم امسال چلسی شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و از همین الان می‌توان قهرمانی این تیم را تجسم کرد. تنها چیزی که من را نگران می‌کند این است که کاستا با مصدومیت سنگینی روبرو شود.

البته تاتنهام هم تیم خیلی خوبی است و می‌تواند مشکل ساز شود. من امیدوارم چلسی امسال به حق خود برسد و قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. این خیلی برای باشگاه و هواداران مهم خواهد بود که تیم بتواند به قهرمانی در لیگ برسد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج