اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۸۵۴۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نوری: تمرکزم روی بازی پرسپولیس نیست

هافبک تراکتورسازی مدعی است نباید با ایجاد حاشیه، رقابت فوق العاده ای که در صدر جدول به وجود آمده را دچار تنش کرد و مطمئنا تیمی که شایسته قهرمانی باشد موفق به کسب آن خواهد شد.

ورزش سه: محمد نوری، هافبک تکنیکی و گلزن تراکتورسازی بعد از کسب پیروزی تیمش مقابل پیکان، همچنان تیمش را شایسته کسب عنوان می داند و امیدوار است در نهایت تیمی که شایسته قهرمانی است موفق به کسب آن شود. نوری در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر پیکان گفت: دیدار جذابی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند و خوشحالم از اینکه در نهایت به حق مان در این بازی رسیدیم. پیکان در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و در برابر ما نیز روز خوبی را پشت سر گذاشتند و البته ما فرصت های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم که تنها یک بار از آن استفاده کردیم.

وی ادامه داد: ما با توجه به اختلاف امتیاز نسبت به صدر به امتیازات این بازی نیاز داشتیم و بدون توجه به حریف و بازی در خانه آنها برای پیروزی حاضر شده بودیم. خوشحالیم که طرفداران تراکتور در این بازی نیز کنارمان بودند و این مساله باعث شد تا راحت‌تر به خواسته‌‍مان برسیم.

نوری در خصوص اینکه چطور در بازی‌های خارج از خانه موفقیت بیشتری به دست می‌آورند نیز گفت: ما در ۹ دیدار اخیر خارج از خانه‌مان عملکرد موفقیت آمیز و بدون شکستی را تجربه کرده‌ایم. مطمئنا استراتژی کادرفنی و تلاش بازیکنان در این مساله دخیل است و ما اهداف بزرگی در این فصل داریم و برای رسیدن به آن تا لحظه آخر خواهیم جنگید.

شماره 14 تراکتورسازی در ادامه گفت: ما باید این روند را در دیدارهایی که میزبان هستیم نیز دنبال کنیم و با توجه به تعدد دیدارهای خانگی در نیم فصل دوم به تک تک آنها نیاز داریم. ما تاکنون عملکرد مناسبی داشتیم و هیچ گاه در فصول گذشته رقابت در صدر جدول اینگونه شانه به شانه با این تعداد امتیاز را شاهد نبودیم.

نوری که سابقه حضور در ترکیب پرسپولیس و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را در سابقه دارد در خصوص شانس تیمش برابر پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی گفت: ۱۲ هفته باقی مانده و به هیچ عنوان نمی‌توان درباره قهرمان از الان صحبت کرد. هیچ دیداری نمی‌توان ساده تصور کرد و لیگ پرفشاری را تجربه می‌‎کنیم. ما اکنون تمرکزمان روی تیم خودمان است و برای کسب قهرمانی تلاش خواهیم کرد و هر تیمی که لایق آن باشد و تلاش بیشتری کند مسلما به آن خواهد رسید.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تقابل هفته آینده اش با این تیم در استادیوم آزادی گفت: تمرکزم روی بازی پیش رو است و البته نمی‌توان اهمیت بازی برابر پرسپولیس در آزادی را نادیده گرفت. اما اکنون به دربی تبریز و تقابل با ماشین سازی فکر می‌کنیم و امیدوارم موفق شویم عملکرد خوبی به جا بگذاریم و انتظارات را برآورده کنیم. تمریناتمان را با جدیت پیگیری می‌کنیم و امیدواریم تا روند پیروزی‌ما در لیگ رفته رفته بهتر شویم ادامه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمزته

      محمدجان من هوادار پرسپولیسم ..همیشه دوست داشتم و دارم و افتخارمیکنم روزی کاپیتان تیمم بودی هرجاباشی موفق باشی اما هیجا پرسپولیس نمیشه مطمئنم تودلت با پرسپولیسه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج