۴۶۹۷۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لمپارد: کونته همان مربی بود که چلسی می‌خواست

ستاره پیشین آبی‌های لندن به تمجید از آنتونیو کونته پرداخت و او را بهترین گزینه برای این تیم دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی استار، چلسی در اولین فصل حضور آنتونیو کونته توانسته است در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد و فاصله خوبی با تیم دوم ایجاد کند. آبی‌های لندن آنقدر خوب کار کردند که بسیاری این تیم را مدعی قهرمانی می‌دانند.

فرانک لمپارد ۳۸ ساله که سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، در ابتدا درباره بازنشستگی از فوتبال گفت‌: هنوز قصد بازنشستگی ندارم و می‌توانم کمی دیگر فوتبال بازی کنم. زندگی من در فوتبال غرق شده است و به این راحتی‌ها نمی‌توانم آن را کنار بگذارم. البته در چند وقت گذشته چند پیشنهاد از لیگ برتری را رد کردم. بعد از این که چندین سال در چلسی بودم و یک سال هم در منچسترسیتی حضور داشتم نمی‌خواستم به تیمی بروم که برای سقوط نکردن به دسته پایین‌تر تلاش می‌کند. دوست داشتم در تیمی بازی کنم که برای حضور در بالای جدول رده‌بندی تلاش می‌کند.

فرانک لمپارد در ۳۱ بازی خود در لیگ آمریکا موفق شد ۱۵ گل را به ثمر برساند و این نشان می‌دهد که او هنوز سطح بالای بازی خود را حفظ کرده است.

لمپارد درباره وضعیت تیم پیشین خود چلسی نیز گفت‌: کمتر کسی فکر می‌کرد چلسی بتواند در اولین فصل کونته تا این حد خوب باشد اما خوشبختانه شرایط این طور شده که اکنون همه چلسی را مدعی قهرمانی می دانند. بعید می‌دانم تیمی بتواند به چلسی در صدر برسد. چلسی در حال‌ حاضر منظم‌ترین فوتبال انگلیس است. به نظر من کونته تاثیر زیادی در کسب این نتایج داشته است. چلسی فصل قبل در رده دهم قرار گرفت. شرایط تیم خیلی بد بود. بازیکنان مصدوم بودند و خوب بازی نمی‌کردند اما کونته با خرید یکی، دو بازیکن همه چیز را تغییر داد. بعد از چلسی لیورپول کلوپ و آرسنال هم خوب بازی می‌کنند ولی آنها ثبات ندارند و به همین خاطر است که می گویم تیمی به چلسی نمی رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج