۴۶۹۸۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیولی: می‌خواهم یک اینتر ایتالیایی بسازم

سرمربی نراتزوری می‌خواهد راه همتایش در یوونتوس را در پیش بگیرد و برای تیم تحت هدایت خود یک هسته ایتالیایی بسازد.

خبرگزاری تسنیم: استفانو پیولی معتقد است که اینتر باید هسته‌ای متشکل از بازیکنان ایتالیایی داشته باشد و برای انجام این کار دو بازیکن را هم مد نظر دارد.

مالکان چینی اینتر از زمانی که سهام این باشگاه را از اریک توهیر خریده‌اند، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در بخش خرید بازیکن انجام داده‌اند و بازیکنانی مانند آنتونیو کاندروا، ژوائو ماریو، گابیگول و روبرتو گالیاردینی را به خدمت گرفته‌اند. پیولی اما معتقد است که تیمش باید بازیکنان ایتالیایی بیشتری داشته باشد. او در این باره به نشریه کوریره دلواسپورت گفت: من فکر می‌کنم در مورد این که یک تیم موفق باید هسته‌ای از بازیکنان ایتالیایی داشته باشد، کاملاً حق با ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی یوونتوس) است و گواه آن هم موفقیت‌هایی است که یوونتوس و میلان آریگو ساچی کسب کردند. در میلان ساچی همه رود گولیت، مارکو فن‌باستن و فرانک دی‌بوئر را به یاد دارند اما آنها فراموش کرده‌اند که هسته آن تیم را بازیکنان ایتالیایی مانند فرانکو بارسی، جووانی گالی، مائورو تاسوتی، بیلی کاستاکورتا، پائولو مالدینی، روبرتو دونادونی و آلبریگو اوانی تشکیل داده بودند.

پیولی ادامه داد: من فکر می‌کنم که اینتر هم به این موضوع واقف است و آن را با خرید گالیاردینی نشان داد. با این حال هنوز هم می‌شود و در واقع باید بازیکنان ایتالیایی بیشتری در تیم‌مان داشته باشیم. من می‌خواهم اینتری بسازم که هسته آن را بازیکنان ایتالیایی شکل داده باشند. مسلماً بازیکنان مستعد ایتالیایی هم هستند. ما باشگاه بزرگی هستیم، پس بازی بازیکنان جوان و با استعداد ایتالیایی را جذب کنیم. من فکر می‌کنم که این کار باید یکی از اهداف باشگاه در بازار نقل‌و‌انتقالات باشد.

سرمربی اینتر در پاسخ به این سؤال که دوست دارد کدام بازیکنان ایتالیایی شاغل در سری A را به تیمش اضافه کند، اظهار داشت: دومنیکو براردی (مهاجم ساسولو) و فدریکو برناردسکی (هافبک بازیساز فیورنتینا). آنها بازیکنان ایتالیایی بسیار جذابی هستند، البته ما با خرید گالیاردینی هم سرمایه‌گذاری مهمی برای آینده تیم انجام دادیم. به نظر من او یک هافبک مدرن است. من بازیکنان منعطف که قابلیت بازی در چند پست دارند را دوست دارم و گالیاردینی یکی از آنهاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج