اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۰۵۸۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برگی‌زر: اوضاع داوری خیلی خراب است

مدیرعامل باشگاه پدیده معتقد است وضعیت داوری کشور خوب نیست و مسئولان رسیدگی نمی‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: هادی برگی‌زر درباره شرایط این تیم گفت: باید به فکر چاره‌ای برای فرار از این منطقه باشیم. من زمانی که این تیم در ابتدای فصل بسته شد، سمت مدیرعاملی این تیم را نداشتم و به من گفتند که این تیم برای رتبه‌های اول تا ششم بسته شده است اما نمی‌دانم الان در این جایگاه چه‌می‌کند؟ خدا را شکر به تیم سامان دادیم و از لحاظ مالی شرایط تیم خوب شده است و توانستیم ۵۰-۶۰ درصد از قراردادها را پرداخت کنیم.

او درباره داوری دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: من بخاطر آن پنالتی تا صبح نخوابیدم. اوضاع داوری کشور بسیار خراب است. با یک گل سرنوشت تیم‌ها تغییر می‌کند، ممکن است یک تیم قهرمان شود یا به دسته یک سقوط کند. در مدت یک‌هفته سر تیم‌های مشهدی را مقابل سایپا بریدند. در دیدار این تیم مقابل سیاه‌جامگان، آقای خلعتبری با دست توپ را مقابل خود قرار می‌دهد و گل می‌زند و در مقابل ما نیز، داور خطایی را اعلام می‌کند که به اشتباه سوت زده است. اگر هم فرض کنیم خطا درست باشد، بیرون محوطه اتفاق افتاده بود که داور خطا را داخل تشخیص داد.

وی ادامه داد: نمی‌گویم عمدی در کار است اما داورهایی بیاورند که بتوانند به‌خوبی تمرکز کنند. تیم‌ها زحمت می‌کشند و این درست نیست تمام زحمت آن‌ها با یک اشتباه از بین برود. ما در جریان دیدار با صبا نیز معترض بودیم وحتی به کمیته داوران نامه فرستادیم اما توجهی نکردند. ما هم به این نتیجه رسیدیم که نامه نفرستیم، سنگین‌تر است. تقاضا داریم به همه تیم‌ها با دید یکسان نگاه کنند. اگر جای پدیده برای پرسپولیس و استقلال چنین مشکلاتی پیش می‌آمد، مسئولان چه عکس‌العملی نشان می‌دادند؟ اکنون آقای اکرمی داور دیدار ما و سایپا را ۱۰ هفته محروم کنند، چه فایده‌ای خواهد داشت؟ باید این مسائل و مشکلات ریشه‌ای حل شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیزاده

      این داوران را باند مافیایی هدایت میکند

    • مهدی

      از جمله "اگر جای پدیده برای پرسپولیس و استقلال..." نام استقلال را حذف کنید چون خود آقای برگی زر گفت: "آقای اکرمی داور دیدار ما و سایپا را ۱۰ هفته محروم کنند، چه فایده‌ای خواهد داشت؟" و خب یادش اومد که دقیقا (و فقط) داور استقلال مقابل نفت را محروم کردند بخاطر برد استقلال محروم کردند! شما مورد دیگری رو این فصل سراغ دارین؟ بویژه تو این بلبشو داوری این هفته؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج