اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۰۶۴۷
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

بصیرت: پرسپولیس با زحمت ۳ ساله صدرنشین است

مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که پرسپولیس با برنامه‌ریزی سه سال پیش خود اکنون توانسته صدرنشین لیگ شود.

خبرگزاری تسنیم: مجید بصیرت در خصوص اینکه سپاهان نیم فصل دوم را نتوانسته خوب آغاز کند و نتایجش نوسان دارد و فقط یک پیروزی کسب کرده، گفت: نیم فصل اول هم از چهار بازی ابتدایی شش امتیاز گرفتیم و در نیم فصل دوم هم شش امتیاز را کسب کردیم، با این تفاوت که در نیم فصل دوم شکست نخورده‌ایم. در نیم فصل اول به پدیده و صنعت نفت باخته بودیم و استقلال خوزستان و نفت تهران را بردیم و اکنون مقابل نفت به پیروزی رسیدیم و در سه بازی دیگر مساوی کردیم. در بازی با صنعت نفت همه دیدند که چقدر خوب بازی کردیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد.

وی افزود: اگر آمار بازی منتشر شود، فکر می‌کنم ۸۰ درصد مالکیت توپ در اختیار ما بود، به تیر دروازه صنعت نفت زدیم و عملاً آنها کاری جز دفاع مقابل ما انجام ندادند. هر کاری انجام دادیم تا به گل برسیم، شوت زدیم، سانتر کردیم، از عمق حملات‌مان را انجام دادیم، اما توپ‌های ما گل نشد. من یاد بازی ایران و آرژانتین افتادم که تیم ملی فقط دفاع می‌کرد و آرژانتینی‌ها نمی‌توانستند کاری کنند و در آخر هم روی توانایی مسی در لحظه آخر به گل رسیدند. صنعت نفت فقط دو توپ روی دروازه ما آورد که یکی بیرون رفت و یک توپ هوایی هم از زمین خودشان زدند که به تیر دروازه ما خورد و بیرون رفت که نمی‌دانم چرا داور کرنر گرفت. بازیکنان صنعت نفت گفتند تا به حال هیچ تیمی اینگونه آنها را تحت فشار نگذاشته بود و فیروز کریمی هم گفت با فشار سپاهان به لاک دفاعی رفته بودیم.

مربی سپاهان در واکنش به این مسئله که آیا فکر نمی‌کند با این روند امتیازگیری این تیم شانس زیادی برای بالانشینی در لیگ ندارد، گفت: هنوز شانس داریم و امیدمان را از دست نداده‌ایم. البته که فاصله‌مان با صدرجدول زیادی شده، اما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و در ادامه می‌جنگیم. کسب سهمیه برای ما دور از دسترس نیست.

بصیرت در خصوص حاشیه‌های اخیری که به راه افتاده و علی دایی به همراه مربی تراکتورسازی گفته‌اند قهرمان لیگ از قبل مشخص شده و می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند، اظهار داشت: من این حرف‌وحدیث‌ها را قبول ندارم. اشتباهات داوری زیادتر از قبل بوده، اما به نظرم اینطور نیست که بخواهند تیمی را قهرمان کنند. پرسپولیس با صلابت و صلاحیت صدرنشین لیگ است. اگر یادتان باشد برای سپاهان هم از این صحبت‌ها به میان می‌آمد و در حالی که ما همیشه با صلاحیت قهرمان می‌شدیم، می‌گفتند باند اصفهانی‌ها سپاهان را قهرمان می‌کند. من از این صحبت‌ها سر در نمی‌آورم و به نظرم پرسپولیس بهتر از همه تیم‌ها فوتبال بازی می‌کند و از همه هم بهتر نتیجه می‌گیرد.

مربی سپاهان اضافه کرد: پرسپولیس نفرات خوبی در اختیار دارد، یکی از بهترین مربیان هدایت این تیم را به عهده گرفته و اکنون هم صدرنشین شده است. به یاد بیاورید که همین پرسپولیس سه سال پیش کجای جدول بود و اکنون چگونه صدرنشین است. آنها کار کردند، کار کردند و کار کردند که اکنون صدرنشین هستند. من شائبه‌ای در این صدرنشینی نمی‌بینم و به نظرم این صدرنشینی پرسپولیس حاصل زحمت سه ساله آنها و برنامه سه سال قبل‌شان است.

وی در واکنش به این مسئله که آیا باتوجه به رویارویی تراکتورسازی و نفت با پرسپولیس در هفته‌های پیش‌رو این حاشیه‌ها از سوی مربیان آنها ایجاد شده و اگر اینطور است چرا سپاهانی‌ها اینگونه جنگ روانی به راه نمی‌اندازند، گفت: برای ما استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و همه تم‌های قابل احترام هستند و مقابل همه این تیم‌ها فقط به فوتبال بازی کردن فکر می‌کنیم. ما نمی‌رویم مقابل پرسپولیس مثل صنعت نفت بازی کنیم و در لاک دفاعی فرو برویم. خیلی از بازی‌ها از حریف پیش افتادیم و می‌توانستم با دفاع کردن نتیجه را حفظ کنیم، اما برای فوتبال زیبا هجومی بازی کردیم. اگر قرار باشد همه بازیکنان در ۱۸ قدم خودشان فقط دفاع کنند، دیگر اسم لیگ را نباید لیگ برتر بگذاریم و لیگ دسته اول می‌شویم. در تبریز مقابل تراکتورسازی هجومی بازی کردیم و در تهران نیز مقابل پرسپولیس حمله خواهیم کرد.

بصیرت تأکید کرد: کاری به تیم‌های دیگر ندارم که چه کار می‌کنند، اما ما این کارها را نمی‌کنیم که علیه حریف‌مان جنگ روانی راه بیندازیم. به نظرم تیم امیر قلعه‌نویی هم خوب است و تراکتورسازی با این کادرفنی نفرات خوبی در اختیار دارد. بازی پرسپولیس و تراکتورسازی از بازی‌های خوب لیگ می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      ایول آقای ویسی ! تشکر از
      بیان حقیقتی که عیان است!

    • بدون نام

      استقلال و دیگر تیم ها حرفی برای گفتن ندارند پرسپولیس با اقتدار قهرمان می شود

    • بدون نام

      کو گوش شنوا فعلا که تو این روزا همه ناکامیاشونو به پرسپولیس نسبت میدن ولی عیب نداره پرسپولیس با قدرت به کارش ادامه میده

    • بدون نام

      شیر مادرت حلالت باشه.شما چون یک فوتبالی هستی فوتبالی هم نگاه میکنی نه مثل این مثلا سردار و سربازهایه فوتبال.ولی ار علی دایی انتظار نداشتیم.بازم میگم دمت گرم علی دائی تو هم برو دوغتو بنوش

    • نعمتی

      درود بر شما آقای بصیرت.تراکتوریها خودشون میدونن به جام نمیرسن بهانه ها رو آغاز کردن

    • فرشید

      درود به شرف ت آقای بصیرت
      چون فوتبالی حرف زدی و واقعیت ها رو گفتی

    • بدون نام

      خیلی مردی همیشه سربلند باشی

    • علی

      درود بر آدم با بصیرت و منطقی کاش تراکتوریها یاد میگرفتن

    • بدون نام

      میگه می خواند پرسپولیس رو قهرمان کنند آخه شما که 20 امتیاز عقبی حرف نزن کنار خط وایسادی فحش میدی بعد میگی من اسطورام بشین بابا خجالت بکش خوب شد محروم شدی ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج