اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۰۸۹۱
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

عابدینی: آجورلو فرافکنی کرد

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس نیازی به حمایت داوران ندارد و این تیم با درایت برانکو و تلاش بازیکنان خود صدرنشین لیگ برتر فوتبال است.

کاپ: امیر عابدینی درباره اظهاراتش پیرامون قهرمانی پرسپولیس و واکنش ها نسبت به این موضوع عنوان کرد:وقتی امتیاز پرسپولیس و تراکتورسازی زیاد نبود پیش بینی قهرمان لیگ برتر سخت و دشوار بود اما اکنون ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ایران اذعان می کنند که پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم می شود. من فقط نظر خودم را درباره قهرمان لیگ برتر بیان کردم و مربی تراکتورسازی اگر مدرک و سندی دال بر برنامه ریزی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر دارد به کمیته اخلاق ارائه بدهد تا این کمیته تصمیم نهایی اتخاذ کند.

وی ادامه داد: ناراحتی آجورلو از رای نیاوردن در مجمع هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است. براین اساس وی بعد از مراسم انتخابات مجمع رفتارش تغییر کرد و فرافکنی و حاشیه سازی در فوتبال می کند.کری خوانی در فوتبال مرسوم است و من فقط گفتم که تیم پرسپولیس قهرمان می شود و باشگاه تراکتورسازی به علت یک اظهار نظر جنجال به پا کرده است. مگر توهینی به کسی کردم که مسئولان تراکتورسازی برآشفته شدند و مرا متهم به جانبداری از تیم پرسپولیس می کنند.
عابدینی درباره طرح مهندسی شده برای قهرمانی پرسپولیس گفت: قضاوت داوران برای همه تیم ها یکسان است. تیم پرسپولیس در چند هفته از داوری ها متضرر شده است و چند پنالتی این تیم گرفته نشده است اما این تیم با درایت برانکو تاکنون با اختلاف شش امتیازی بالاتر از تراکتورسازی، صدرنشین لیگ برتر است. به هر حال پرسپولیس با حمایت داوران در صدر جدول حضور ندارد بلکه با تلاش و پشتکار بازیکنان صدرنشین لیگ برتر است. به نظرم برخی از افراد قصد دارند حق پرسپولیس را ضایع کنند که اقدامشان درست نیست. تیم پرسپولیس نیازی به حمایت داوران ندارد و این تیم با درایت برانکو و تلاش بازیکنان خود صدرنشین لیگ برتر فوتبال است و به طور حتم قهرمان لیگ برتر فوتبال هم می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس

      شمای ک مسولیت دارید چرا میان اینطور صریح نظرتونو میگید ک شائبه پیش بیاد تازه اگرم تیم مورد نظر شما نتیجه نگیرن همین خود شما میان میگی برای حرفای فلانی بعد از مصاحبه من داوریارو به نفع فلان تیم کردن میدونید چندهفته دیگه هست ک شما این حرفو زدین .اونوقتی ک این حرفو زدی فاصله سه امتیاز بود شما با این مصاحبه حتی طرفدارای تیمتونو ناراحت کردین ک اگر فردا روزی قهرمان شدن هواداری دیگر تیما این قهرمانیو به چشم فوتبال ناپاک میبینن و کسی جز شمارو هم عاملش نمیدونن

    • حمید نقابی

      واقعا بعضی از حرفای ادمهای کوچک رو نباید تو اخبار داغ گفته بشه احمد زاده الان کجای فوتباله اگه
      این ادم الان تو لیگ بود غوغا بود

    • بدون نام

      دمت گرم امیرخان،، خوب جواب دادی

    • محمد

      .عالیشاه را پرسپولیس فرستاده تا درقهرمانی به آنها کمک کند اگر به پاس دادنهاش دقت کنید میبینید نظم حملات تراکتور را بهم میزند

    • علی

      دمت گرم مهندس خوب زدی تو دهن این عقده ای

    • سعید از باکو

      حق با آقای عابدینی هست درایت برانکو و شایستگی بازیکنان شرط قهرمانی پرسپولیسه

    • بدون نام

      دمت گرم

    • بدون نام

      ....بگذار پرسپولیس بابازیهای خوبش قهرمان شودنه باکارهای تووامثال تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج