اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۰۹۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حاج محمدی: مشکل من در استقلال بازیکنان نبودند

بازی با استقلال برای امین حاج محمدی که سهمش از این تیم در نیم‌فصل اول سکوها بوده اند، جذابیت زیادی خواهد داشت.

ایران ورزشی: بازی با استقلال برای امین حاج محمدی که سهمش از این تیم در نیم‌فصل اول سکوها بوده اند، جذابیت زیادی خواهد داشت. بخصوص حالا که او در بازی برای ماشین‌سازی عملکرد خوبی از خود نشان داده و می‌تواند برای حملات استقلالی‌ها مشکل‌ساز شود. حاج محمدی درباره بازی با تیم سابقش می‌گوید: «با اینکه مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم اما انگیزه خاصی ندارم. قرار است مقابل تیمی بازی کنم که تیم محبوب من بوده و هست. من از بچگی عاشق استقلال بودم اما این را باید در نظر بگیرید که من الان بازیکن ماشین‌سازی هستم و باید برای تیمی که در آن عضویت دارم و متعهد هستم، از تمام توانم استفاده کنم.»

مدافع ماشین‌سازی تبریز در واکنش به انتقاد برخی از هواداران استقلال مبنی بر اینکه او باعث شده تا تراکتورسازی فاصله بیشتری با پرسپولیس بگیرد، می‌گوید: «ما برای ماندن ماشین‌سازی امتیاز جمع می‌کنیم و با هر تیمی که بازی کنیم، سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. از همین جا به همه تیم‌ها می‌گویم که از این پس هیچ تیمی در تبریز روز آرامی نخواهد داشت. در واقع ما به اسم رقیبان نگاه نمی‌کنیم و مقابل همه تیم‌ها همینطور قدرتمند بازی می‌کنیم.»

حاج‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی با استقلال به سمت منصوریان می‌رود یا خیر، گفت: «تا به حال به این موضوع فکر نکردم. روز بازی مشخص می‌شود که چه تصمیمی در این مورد می‌گیرم. فعلا نمی‌توانم چیز دیگری بگویم.»

بعد از رفتنش از استقلال اکثر بازیکنان این تیم برای او در صفحه اینستاگرام خود پست‌هایی را قرار دادند، او درباره این حرکت می‌گوید: «من با هیچ یک از بازیکنان استقلال مشکلی نداشته و ندارم. در مدتی که در استقلال بودم، با تمام بازیکنان رابطه نزدیکی داشتم. مشکل من با شخص دیگری بود. فکر می‌کنم دیگر همه می‌دانند که منظور من چه کسی است.»

حاج محمدی در پاسخ به این سوال که در ماشین‌سازی ماندگار می‌شود یا خیر، می‌گوید: « با تدابیری که فرهاد کاظمی اندیشیده و تجربه‌ای که او دارد، مطمئن باشید که ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌ماند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج