۴۷۱۰۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ورمزیار: ماشین‌سازی سخت‌ترین بازی استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سخت‌ترین بازی فصل استقلال روز چهارشنبه برابر ماشین سازی تبریز است.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار با اشاره به پیروزی استقلل تهران مقابل پیکان گفت: به نظر می‌آید استقلال آرام آرام توانسته با استفاده از بازیکنان جوانش، خود را به صدر جدول نزدیک کند. آبی پوشان در دقایق ابتدایی برابر پیکان، بازی خوب و هجومی را به نمایش گذاشتند و توانستند هم به گل برسند و هم پیکان را ۱۰ نفره کنند. بعد از آن استقلال کاملا بازی را در دست گرفت و توانست توسط دو بازیکن جوانش، دو گل زیبا را به ثمر برساند.

مربی پیشین استقلال خاطر نشان کرد: ۶ امتیاز و ۶ گل در دو بازی حاکی از آن است که استقلال رو به بازی هجومی آورده است. علیرضا منصوریان با شناختی که از نفراتش پیدا کرده به خوبی توانسته هم امتیازات لازم را به دست آورد و هم میانگین گل تیم خود را بالا ببرد.

ورمزیار با انتقاد از عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: متاسفانه مقابل پیکان ۱۰ نفره ۲ گل بد خوردیم. امیدوارم کادر فنی به ترمیم نقاط ضعف خط دفاعی‌اش بپردازد، تا اینکه در بازی‌های آینده به مشکل بر نخورد. پیکان با اینکه ۱۰ نفره بود اما دقایقی فشار زیادی بر استقلال آورد و توانست با همین فشار زیاد به ۲ گل دست پیدا کند.

وی در خصوص دیدار چهارشنبه استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت: به اعتقاد من این بازی سخت‌ترین دیدار این فصل استقلال در لیگ شانزدهم است. ماشین سازی چیزی برای از دست دادن ندارد و مطمئنا انتحاری بازی خواهد کرد. استقلال باید هوشیار باشد و با ارائه یک بازی منطقی بتواند یک پیروزی دیگر به دست بیاورد.

مربی پیشین استقلال در پایان خاطر نشان کرد: استقلال در ۱۰ روز آینده دو بازی بسیار سخت پیش روی دارد، السد و پرسپولیس تیم‌هایی هستند که در مقابل استقلال قرار خواهند گرفت و هواداران باید به دور از مسائل حاشیه‌ای خود را آماده حمایت از تیم خود در این دو دیدار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج